Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Transforma-ti clientii in fani prin 3 pasi simpli

Tags: clienti, potentiali cumparatori, marketing, mesaje, interviuri, sondaje

Nu promitem ca daca aplici aceste reguli o sa fii recunoscut pe strada de catre clienti si ti se vor cere autografe, insa iti vor creste sansele de a forma in timp clienti pasionati, fideli si incantati peste masura sa te recomande si altora. Suna mai bine decat sa fii recunoscut pe strada, nu-i asa?
O trasatura importanta a acestora este ca sunt si foarte iertatori. Iar asta tocmai pentru ca s-au atasat de tine si-ti vor ierta mai usor o greseala asa cum si-ar ierta si un prieten care le-a stricat tricoul preferat in masina de spalat.

In marketing, astfel de clienti sunt clienti de aur si trebuie tratati ca atare. Tocmai de aceea, trebuie sa profiti de cateva metode pentru a-ti "face rost" de astfel de clienti:

1. Interviuri, sondaje, cercetari. Folosim intrebari eficiente si facem sondaje printre clienti, potentiali clienti si clientii competitorilor ca sa aflam ce ii incanta. Vom ajunge astfel sa cream mesaje de marketing care sa corespunda cat mai mult dorintelor acestora.

2. Limbajul folosit este unul emotional. Multi dintre clienti nu tin cont de cum alegi sa le rezolvi problema. Vor sa se rezolve si-atat. Dar daca ii uimesti prin modul in care le prezinti solutia si le atingi inima, fii sigur ca vor povesti si altora despre aceasta experienta.

3. Foloseste platformele corecte pentru a comunica. Acesti clienti nu se gasesc peste tot si, cu siguranta, nu isi petrec la fel de mult timp pe toate platformele online. Identifica-le pe acelea preferate de astfel de clienti pretiosi si acorda-le atentia pe care o merita. Vor spune foarte usor si altora despre tine.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0