Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trei instrumente de social media eficiente pentru organizatorii de evenimente

Tags: social media, promovare eveniment, instrumente social media, organizare eveniment, google alerts

Oricine a organizat sau a incercat sa organizeze un eveniment stie ca nu este un lucru usor, chiar daca entuziasmul care te ghideaza intr-o astfel de actiune iti rasplateste pe deplin eforturile.
Atunci cand lucrezi direct cu alti oameni si nu poti controla de unul singur toate actiunile, trebuie sa ai vedere faptul ca poti avea parte de nenumarate surprize si ca nu toate vor fi placute. De exemplu, poti afla pe ultima suta de metri ca unul dintre oamenii pe care te bazai pentru reusita acelui eveniment nu mai poate sa participe.

Alte neplaceri se pot ivi insa din zona promovarii. Chiar daca, la suprafata, promovarea pare sa fie acerba, cum poti sonda in profunzime pentru a te asigura ca eforturile tale de promovare in social media chiar dau roade?

77% dintre evenimentele din marketing sunt promovate in principal cu ajutorul canalelor de social media. Trebuie sa tinem insa cont si de mijloacele traditionale de promovare care ne pot oferi mai multe masuri de siguranta in cazul in care promovarea in social media va dovedi ca nu aduce rezultatele asteptate in cazul afacerii noastre.

Sa tinem cont de faptul ca telefonul si e-mailul sunt in continuare considerate instrumente de baza in organizarea unui eveniment si ca, de exemplu, o confirmare pe Facebook de participare la un eveniment nu echivaleaza, din punct de vedere al garantiei, cu o confirmare telefonica sau in scris.

Organizarea evenimentelor si, mai ales, promovarea acestora a devenit, intr-adevar, mai usoara datorita unor canale precum Facebook, Twitter sau LinkedIn. In plus, acestea ne permit sa pastram legatura mai usor cu cei care au participat deja la un eveniment organizat de noi, astfel ca la o urmatoare editie sau eveniment similar, ne vom putea baza pe un anumit numar de participanti si nu va trebui sa pornim din nou de la zero.

Putem folosi Google alerts, Hootsuite, NutshellMail sau Tweeteck pentru a monitoriza comportamentul in social media si pentru a gestiona mai usor relatiile pe care dorim sa le pastram cu participantii la un eveniment trecut sau viitor.

De asemenea, multi dintre cei care folosesc social media pentru organizarea si promovarea unor evenimente isi fac deja si planuri de strategie in social media, un instrument care va deveni, cu siguranta, la fel de obligatoriu ca planul de afaceri.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0