Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tweet-ul buclucas: Cum a reusit Starbucks sa-si urce Argentina in cap

Tags: starbucks, twitter, tweet, argentina, criza pr

Comunicarea pe retelele sociale e o sabie cu doua taisuri. Ea contribuie in mod nediscretionar atat la promovarea brandurilor si produselor lor, cat si a greselilor acestora. A aflat acest lucru chiar pe pielea sa unul dintre cele mai active branduri social media: Starbucks.
Starbucks s-a bagat singura in bucluc in Argentina, dupa ce a postat pe contul sau de Twitter urmatorul mesaj: „Ne cerem scuze, datorita unor probleme temporare de aprovizionare, unele dintre magazinele noastre vor folosi pahare si paie locale.”


Ce inseamna asta si de unde supararea argetinienilor? Ei bine, mesajul se refera la faptul ca, o perioada, Starbucks nu-si va mai vinde produsele in cunoscutele sale pahare branduite si aduse din import, fiind nevoita sa se aprovizioneze cu recipiente de pe piata locala. Iar pentru asta compania si-a cerut scuze, insa scuzele ei au luat o turnura neasteptata. 
 
Consumatorii din Argentina au interpretat mesajul ca pe o insulta, fiind de parere ca Starbucks nu ar fi trebuit sa-si ceara scuze pentru ca foloseste produse fabricate in tara lor.
 
Criticile au devenit virale la doar cateva ore dupa postarea mesajului pe Twitter, feedback-ul fiind cat se poate de negativ.
 
Intreaga criza de PR s-a nimerit intr-un moment cum nu se poate mai nepotrivit, intrucat compania intentioneaza sa-si extinda investitiile in America Latina.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0