Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Twitter a imbunatatit paginile de profil: Ce oportunitati creeaza pentru branduri

Tags: twitter, modificari, pagini profil, fotografii twitter, dispozitive mobile

In fiecare zi, consumatorii acceseaza Twitter pentru a se conecta cu persoane, companii si brandurile care ii intereseaza. Acest lucru face din paginile de profil un element cheie al prezentei online a companiilor si drept urmare reteaua de microblogging a considerat ca e timpul sa ofere acestora mai multe posibilitati de dezvoltare social media.
Twitter a anuntat modificari care le vor permite companiilor sa isi personalizeze intr-un mod mai relevant profilul de pe reteaua de microblogging.
 
Modificarile le permit utilizatorilor sa incarce pe pagina de profil o imagine antet care va fi vizibila atat pe Twitter, cat si pe iPad, iPhone si dispozitive Android. In plus, noul design le ofera utilizatorilor un control mai mare al imaginilor de background, care acum sunt vizibile deopotriva in partea stanga si dreapta a paginii.

 

Brandurile ar trebui insa sa fie foarte atente la postarea imaginii antet. Reprezentantii Twitter sugereaza utilizarea unor imagini de 1.252 x 626 pixeli pentru ca aceasta sa fi afisata corespunzator pe toate dispozitivele posibile.
 
Si daca tot dispun de aceasta posibilitate, brandurile ar trebui sa se foloseasca de imaginea antent in mod creativ si unic, nu doar prin simpla postare a unui logo de brand. De asemenea, brandurile pot profita de spatiul liber existent in jurul imaginii pentru a descrie in cateva cuvinte compania si activitatea ei.
 
Ce alte oportunitati creeaza noile modificari pentru branduri:
 
1. Crearea unei biografii a companiei in maxim 160 de cuvinte
Aceasta biografie se va fi vizibila in cadrul imaginii de profil a brandului, asa incat e bine ca cele doua sa aiba o legatura intre ele. Intrucat imaginea este cea care va atrage in primul rand atentia publicului, biografia brandului va avea un impact inca si mai puternic. 
 
2. Posibilitatea de a „tintui” tweet-urile importante in partea superioara a paginii de profil
Acest lucru permite evidentierea acelui continut extrem de important pentru brand si publicul sau.
 
3. Fotografii care insotesc cele mai recente tweet-uri pe dispozitive mobile
Utilizatorii pot vedea un pachet de fotografii sub cele mai recente mesaje postate in retea pe iPhone, iPad si Android. Ei pot sa treaca peste ele, iar printr-un simplu click sa le mareasca pe fiecare. Aceasta optiune face practic continutul de pe Twitter mult mai vizual, facandu-l mai atractiv si de impact.
 
 
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0