Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Twitter pregateste un nou instrument de masurare a eficientei campaniilor de marketing

Tags: twitter, instrument marketing, brand, nielsen

Twitter a incheiat un parteneriat cu Nielsen, cea mai mare companie de masurare a audientelor online, pentru a lansa un nou instrument care le va permite brandurilor sa masoare impactul campaniilor lor de marketing desfasurate pe reteaua de microbloging.
Cu ajutorul acestui nou instrument advertiserii de pe Twitter vor putea sa realizeze studii de impact prin intermediul contului @TwitterSurveys. Intrebarile din cadrul studiului vor aparea in timeline-ul utilizatorului in acelasi fel cum apar si Promoted Tweets. Utilizatorul va putea sa raspunda la intrebarile adresate direct printr-un tweet.



„Aceasta este o experienta deja comuna pentru un utilizator de Twitter si credem ca noul instrument le va oferi brandurilor informatii mai relevante privind intentia de cumparare, nivelul general de constientizare de existenta brandului si alti indicatori specifici care pot oferi un mai bun nivel de engagement pe Twitter”, spun reprezentantii retelei de socializare.  

Nielsen pare sa fi devenit foarte important pentru retelele sociale aflate in cautarea celor mai bune solutii de evaluare a eficientei eforturilor publicitare ale marketerilor. Anul trecut, compania a incheiat un parteneriat si cu Facebook pentru realizarea unui nou serviciu de raiting menit sa determine nivelul de reach al ad-urilor retelei.

Deopotriva eforturile Facebook si Twitter par concentrate mai degraba pe oferirea unor instrumente cat mai eficiente pentru masurarea succesului campaniilor de marketing si nu se limiteaza doar la analiza retweet-urilor si a like-urilor.

In prezent, Twitter testeaza noul instrument cu ajutorul catorva advertiseri, urmand ca acesta sa fie disponibil tuturor brandurilor la inceputul anului 2013.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0