Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Twitter tinteste miliardul...

Tags: twitter, castig publicitate, venit publciitate, retea de microblogging, promovare twitter

De dolari. Si toti din publicitate. Acesta este obiectivul retelei de microblogging, care spera ca in doi-trei ani castigurile de pe urma serviciilor sale de promovare sa creasca suficient de mult pentru a atinge (si depasi) pragul de 1 miliard de dolari, scrie Bloomberg.
Cu peste 140 milioane de utilizatori, Twitter face cu ochiul multor companii, datorita serviciilor sale, dar si trendului tot mai accentuat de promovare prin intermediul social media. Desi se afla pe val, in prezent, castigurile sale din publicitate se ridica undeva la 140 milioane dolari.

Asta nu o impedica insa sa vizese la cifra de 1 miliard de dolari. Totusi, analistii previzioneaza ca retelei ii va fi mai greu sa atinga un asemenea nivel al vanzarilor de publicitate decat i-au fost copetitorilor sai, respectiv Google si Facebook.

Google a atins cifra de 1 miliard de dolari castiguri din publicitate la 5 ani dupa infiintarea sa, in vreme ce Facebook a atins acest prag la sase ani de la infiintare. Fondat in 2006, Twitter va avea deja in 2014 opt ani si tot nu va fi ajuns la cifra magica. Datele arata ca, peste doi ani, Twitter ar putea incasa din publicitate 540 milioane de dolari, cu 400 de milioane mai mult fata de anul trecut, insa cu 460 milioane
mai putin fata de obiectivul sau.

De ce se intampla asa? In primul rand, pentru ca Twitter a creat servicii de promovare pentru branduri in 2010 si abia anul acesta a realizat o platforma de tip self-service dedicata companiilor mici. Tot anul acesta, compania si-a extins si serviciile de publicitate pe mobil.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0