Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Twitter vrea sa semene cu Facebook

Tags: twitter, facebook, pagini, branduri, coca cola

Cata vreme concurentei ii merge cum nu se poate mai bine, e aproape normal sa mai tragi cu ochiul si sa te inspiri nitel. Iar in acest sens, Twitter pare sa-si fi gasit muza in Facebook.
Se pare ca platforma de microblogging intentioneza ca de la 1 februarie sa ruleze un nou tip de pagini de profil. Acestea vor permite brandurilor sa isi construiasca platforme sofisticate care sa contina jocuri sau sa ofere posibilitatea de a face cumparaturi direct de pe contul de Twitter. Cu alte cuvinte, paginile dedicate brandurilor de pe Twitter vor incepe sa semene tot mai mult cu cele de pe Facebook.
Informatia a fost facuta publica de catre Business Insider, insa este inca neconfirmata de reprezentantii platformei de socializare.    
De altfel, Twitter a lansat inca din luna decembrie anul trecut pagini de profil imbunatatite. Lansarea s-a facut insa in liniste, compania invitand doar cateva branduri, printre care Coca-Cola si HP, sa testeze noile forme de profil. Acestea sunt mult mai ochioase, iar brandul este mult mai bine evidentiat.  

Iata cum arata noua pagina de pe Twitter a brandului Coca-Cola:

coca-cola twitter
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016