Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un milion de fani, un milion de multumiri

Tags: facebook, febreze, multumesc, fani facebook, procter&gamble

Sa multumesti din cand in cand fanilor pentru atentia si fidelitatea lor este corect si de bun simt. Brandurile obisnuiesc sa fac asta cu ajutorul social media si printr-un mesaj colectiv, insa unele mai cu mot prefera sa iasa din tipare la capitolul acesta.
Este si cazul brandului Febreze care este atat de incantat de faptul ca a atins pragul de 1 milion de fani pe Facebook, incat si-a propus sa-si petreaca urmatoarele 50 de ore pentru a spune „multumesc” fiecaruia dintre ei.
 
O echipa formata din patru-sase angajati ai brandului au fost adunati intr-o camera de la sediul Procter&Gable din Cincinnati (SUA) pentru a spune multumesc de un milion de ori via unei aplicatii de Facebook. Totul a inceput luni, la 10.00, ora locala.
 
Se estimeaza ca pentru a duce la bun sfarsit operatiunea „multumesc” este nevoie de 3.120 minute, adica mai bine de doua zile. Echipa se va innoi permanent cu angajati pentru ca fluxul sa fie continuu.
 
„Credem ca fiecare fan in parte merita un multumesc, chiar daca asta inseamna sa spunem asta de un milion de ori”, spun reprezentantii companiei.
 
Initiativa brandului Febreze nu este chiar unica in peisajul social media. In aprilie, Kraft Macaroni&Cheese a inregistrat un clip muzical lung de aproape 7 minute prin care le multumea fanilor pentru numarul mare de like-uri pe care l-au dat unui mesaj postat pe pagina sa de Facebook. Si asta n-ar fi fost mare lucru, daca melodia cu pricina nu ar fi continut si  numele celor care au dat like mesajului respectiv. De asemenea, luna trecuta, AT&T a creat pentru fanii sai 500 de filmulete personalizate de multumire dupa ce a atins doua milioane de fani pe Facebook.   
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0