Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un numar mare de prieteni pe Facebook iti scade sansele de a-ti face continutul cunoscut

Tags: facebook, marca, prieteni, edgerank

Da, prietenii de pe Facebook se uita pe ce postezi intr-o masura destul de mica: intre 3% si 7.5%. Cu cat ai mai multi prieteni, cu atat ideile tale au mai putine sanse de a ajunge la audienta targetata. Ce se intampla? EdgeRank se intampla.
EdgeRank este algoritmul pe care Facebook il foloseste sa stabileasca ce postari ar trebui sa apara in fluxul de stiri al unui cont. Algoritmul urmareste noutatea continutului, cate "Imi place" sau comentarii a generat si cat este de stransa legatura dintre marca si utilizator. Cu cat un anumit utilizator are mai multe interactiuni cu o marca, cu atat este mai probabil ca stirea marcii sa apara in primele pozitii ale fluxului de stiri. Pentru companii, acest fapt se traduce prin ideea ca nu este suficient sa cream o pagina de Facebook, ci sa cream continut care sa atraga raspunsul utilizatorilor.
 
Pentru a nu deveni un zombie Facebook, exista cateva trucuri:
 
1. Creati actualizari de stare atractive
 
Aceasta este o poarta spre interactiunea cu fanii. Continutul trebuie creat special pentru a genera reactii: puneti intrebari, faceti sondaje informale, cereti feedback, incurajati oamenii sa apese "Imi place", daca sunt de acord cu o anumita afirmatie.
 
Cu cat incurajati mai mult oamenii sa comenteze, sa apese pe "Imi place" sau sa interactioneze cu actualizarea de stare, cu atat va cresc sansele ca Facebook sa va includa si in fluxul de stiri al prietenilor prietenilor, crescandu-va expunerea.
 
2. Folositi caracteristica Facebook creata pentru a pune intrebari
 
Cand vreti sa le adresati celor din comunitatea voastra o intrebare, nu trebuie sa o tastati pur si simplu in bara de stare, dand apoi Enter. Mult mai bine este sa apelati la optiunea Facebook Questions plasata deasupra barei de stare. Datorita modului in care aceste intrebari sunt distribuite pe site, ele se bucura de o expunere mai mare decat o intrebare pusa in casuta de actualizare a starii. Facebook permite adresarea de intrebari inchise, cu raspuns de adevarat/ fals, cu raspunsuri multiple sau cu raspuns deschis, asa ca aveti loc sa fiti creativi.
 
3. Folositi poze si continut video
 
Datorita naturii virale a Facebook, continutul media, de tip poze, clipuri video si audio, este binevenit. Oamenilor le place sa partajeze acest tip de continut, declara "Imi place" si, astfel, marca dumneavoastra devina mai vizibila. 
 
Facebook le acorda pozelor acum o valoare mai mare pe pagina de start a contului, de aceea merita sa le alegeti pe cele semnificative. Folositi si Facebook Profile Banner pentru a va personaliza seria de poze.
 
4. Organizati concursuri relevante

O alta modalitate excelenta de a crea rumoare in jurul marcii este de a-i implica pe utilizatori in concursuri organizate via Facebook. Concursurile le dau un motiv prietenilor sa va reviziteze pagina si pot atrage fani noi. Aceste concursuri trebuie sa fie in stransa legatura cu activitatea companiei, altfel va impuscati singuri in picior.
 
De exemplu, daca organizati un concurs prea general (Dati "Like" la aceasta pagina si castigati un iPad!), multi se vor simti atrasi de idee, dar nu toti se vor implica si pe viitor. Rezultatul este, bineinteles, un scor mic EdgeRank.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016