Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un produs publicitar de milioane: Facebook Sponsored Stories aduce companiei 1 milion de dolari pe zi

Tags: facebook, sponsored stories, reclama facebook, castig facebook, utilizatori facebook

Produsele publicitare ale Facebook ii aduc companiei 86% din venituri, adica 992 milioane dolari, potrivit datelor anuntate de catre managementul retelei de socializare pe cel de-al doilea trimestru al anului.
Utilizatorii din America, Canada si Europa ii aduc companiei cele mai mari venituri, respectiv 590 milioane dolari (America si Canada) si 346 milioane dolari (Europa). Astfel, in cazul americanilor, incasarile companiei per utilizator sunt de 3.2 dolari, iar in cazul europenilor de 1.43 dolari.
 
In prezent, Sponsored Stories, cel mai important serviciu de publicitate oferit advertiserilor,  genereaza nu mai putin de 1 milion de dolari pe zi, din care aproximativ jumatate vine din zona de mobile.
 
In plus, reclamele din categoria Sponsored Stories, atat cele desktop, cat si cele mobile, sunt mai eficiente in privinta engagementului decat cele afisate in partea dreapta a News Feed-ului. Acest lucru este desigur promitator, insa trebuie luat in calcul si faptul ca Facebook livreaza mult mai putine reclame pe mobil decat pe desktop.
 
Numarul de vizualizari a ad-urilor inregistreaza o crestere mai putin accelerata fata de alte dati, pe masura ce tot mai multi utilizatori acceseaza Facebook de pe mobil mai degraba decat de pe desktop. 543 de milioane de utilizatori acceseaza reteaua de pe mobil, in crestere cu 67% fata de anul trecut, iar acestia sunt cu 20% mai dispusi sa se logheze zilnic.
 
Desi oarecum multumit de cifrele celui de-al doilea trimestru, conducerea Facebook vrea sa faca reclamele mult mai sociale in asa fel incat eficienta lor sa creasca si mai mult, iar investitiile in publicitatea pe retea sa se dezvolte si ele.
 
In prezent, Facebook are 955 milioane de utilizatori in intreaga lume, dintre care 552 sunt activi. Cei mai multi dintre acestia provin din Europa (154 milioane), SUA si Canada (130 milioane).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0