Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Unde-s doi puterea creste: Pepsi a semnat un parteneriat cu Twitter

Tags: pepsi, twitter, parteneriat, live for now, muzica, concerte pepsi

Pepsi tinteste catre o noua generatie de iubitori de muzica prin intermediul social media. Al doilea mare brand de pe piata bauturilor racoritoare a semnat un parteneriat cu reteaua de microblogging Twitter, cel mai important de pana acum.
Parteneriatul face parte din strategia de repozitionare globala a brandului, numita Live for Now Music, si are la baza o campanie care le va oferi fanilor imagini video live direct pe platforma Twitter.

"Aceasta este cea mai importanta initiativa pe care o companie a incheiat-o cu Twitter. Este una din cele mai inteligente campanii pe care am promovat-o pe platforma noastra, iar Pepsi va profita din plin de avantajele oferite de reteaua noastra", spun reprezentantii Twitter.

Campania va dura 52 de saptamani, vreme in care toatele concertele Pepsi vor fi anuntate pe Twitter cu 1-2 saptamani inainte de desfasurare, urmand ca apoi sa fie difuzate live pe platforma prin intermediul contului @Pepsi. Utilizatorii Twitter vor putea alege cantecele pentru concerte. De asemenea, Pepsi va colabora cu Twitter pentru a analiza trendurile muzicale in randul utilizatorilor si va organiza evenimente muzicale spontane.

Dar Pepsi nu este singura companie globala care colaboreaza cu o platforma digitala de proportii. Compania rivala Coca-Cola a incheiat unui contract cu Spotify, serviciul de streaming muzical, care va fi elementul-cheie in cadrul campaniei Coca-Cola Year of Music de anul viitor.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0