Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Utilizare inedita a social media: Un restaurant se mandreste cu recenziile negative de pe reteaua Yelp

Tags: craft & commerce, review-uri negative, yelp, gestionare comentarii negative, retele socializare

O vorba veche din advertising spune ca publicitatea negativa tot publicitate este. Insa sa stii cum sa te folosesti de ea intr-un mod eficient, minimizandu-i potentialul distrugator, este mare lucru.
Social media este un mediu grozav pentru a-ti face brandul cunoscut, insa expunerea unei audientei largi poate avea si efecte nedorite. In cazul retelei de socializare Yelp, de exemplu, recenziile nefavorabile nu sunt tocmai bune pentru business. Totusi, Craft & Commerce, un restaurant din San Diego, SUA, a gasit o modalitate inedita de a le contracara.

Patronii restaurantului au desic sa puna comentariile negative postate pe Yelp direct pe peretii localului, in vazul tuturor. Practic, unele dintre cele mai nefavorabile opinii legate de produsele si serviciile restaurantului sunt transformate in clipuri audio ce ruleaza pe ecranele interioare. Clipurile contin exact cuvintele clientilor nemultumiti insa, puse intr-un alt context, devin foarte amuzante.   
 


„Review-urile negative de pe Yelp pot parea devastatoare pe un ecran de computer. Insa atunci cand sunt citite in gura mare, continutul lor ii pot face pe autori sa para stupizi”, explica reprezentantii restaurantului.

Iata cum suna cateva dintre comentariile ce ruleaza in restaurantul american:

„N-am mai vazut niciodata un local care se straduieste atat de mult. Acest local este epicentrul tampitilor cu mustata... In plus, localul este plin hipsteri care mananca corn dog.”

„Aici chiar nu se gaseste vodka. Insa barmanul care ne-a ajutat avea muschi si bretele, asa incat presupun ca el compensa cumva lipsa bauturii mele. M-am multumit asadar cu un cocktail Mule. Este asemanator cu Mojito insa in loc de menta are ghimbir. Mie imi place ghimbirul.”

„Cartofii prajiti – prea gumati si prea tari. Dupa parea mea, nu prea ideali. Daca as mai merge acolo, i-as inlocui cu altceva. Stii, e ca si cum ai inlocui un dictator marioneta american cu un altul. Stii, pentru ca eventual sa promovezi democratia sau ceva de genul asta. Pentru a te integra in decor, imbraca-te tipic hipserilor si i-au accesnt de New York.”


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0