Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Va detrona Facebook Google cu Graph Search?

Tags: graph search, facebook, google, microsoft, cautare, bani

Uniunea dintre Facebook si cautare/ search a iesit la lumina un pic diferit fata de ceea ce ne astepta. Graficul de cautare al Facebook, Graph Search, are potentialul de a revolutiona cautarea, permitandu-le consumatorilor sa aiba o experienta unica de cautare personalizata, bazata numai pe ceea ce le place, pe prieteniile online.
Se doreste revolutionarea acuratetii, valorii si relevantei online, mai ales ca sunt la moda acum cautarile locale pe mobil, zona in care Google abia daca supravietuieste. Primul criteriu de cautare al serviciului "Graph search" va fi valoarea informativa, al doilea, proximitatea temporala, iar al treilea, interesul "prietenilor" de pe pagina utilizatorului care efectueaza cautarea, interes determinat prin numarul de Like-uri.

Facebook si Microsoft au colaborat pentru a scoate pe piata un nou instrument de cautare, permitandu-i lui Facebook sa-si foloseasca propriile date pentru a vinde reclame, iar lui Microsoft (care a investit in Facebook acum sase ani) sa-si imbunatateasca datele, prin accesul la datele sociale ale retelei sociale. Pe masura ce mai multi consumatori vor folosi Graph Search, Facebook va deveni rivalul numarul 1 al Google, colectand o cantitate impresionanta de date pe baza de intentii pentru a-si imbunatati performanta.

Odata cu lansarea Social Graph, cei care vor sa caute dincolo de Facebook vor primi rezultate web de pe Bing, alaturi de contextul social si informatii aditionale, cum ar fi pagini de Facebook. Aceasta abordare aminteste de zielele in care Google eta motorul default de cautare pentru Yahoo Directory. In timp, ne asteptam ca Facebook sa rupa din volumul de cautare pe desktop si mobil a lui Google, mai ales la nivel local si lifestyle (ganditi-va la restaurante, produse, servicii si lucruri de facut in orasul dumenavoastra). In cele din urma, se prea poate ca banii din cautarea online sa se mute din buzunarul Google in cel al Facebook.

Adevarul este ca avem de-a face cu un cu totul alt tip de cautare care duce la rezultate precise, si nu la link-uri, cu aroma de comunitate sociala. Oamenii isi vor cauta prietenii din anumite orase, facand cautarea mai locala si mai relevanta din punct de vedere personal. Vor verifica si cine cunoaste pe cine.

Cand stii ce incearca un consumator sa faca si/sau sa cumpere. Poti schimba rapid reclamele afisate in dreapta. Marketeri, pregatiti-va!
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0