Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Valoarea unui fan pe Facebook

Tags: facebook, fani, brand, studiu, conversie fani

Stim cat de valoroasa poate fi o pagina pe Facebook pentru companii, cum poate aceasta sa stimuleze vanzarile si sa consolideze identitatea brandului. Dar toate acesta se datoreaza celor care interactioneaza cu brandurile, adica fanilor. Cat valoreaza, asadar, un fan pe Facebook?
Agentia de social media SocialCode a incercat sa calculze cat valoareaza un fan pe Facebook din perspectiva brandurilor. Verdictul: aproximativ 10 dolari/fan la un cost per click de 1 dolar.  
Pentru a ajunge la acest rezultat, SocialCode a analizat peste 5 milioane de reclame postate pe Facebook de 50 de branduri in perioada mai-septembrie a acestui an, tinand cont de costurile implicate in atragerea de noi fani si de efortul necesar pentru a-i face sa reactioneze la reclame.
Studiul a relevat faptul ca fanii brandurilor de pe Facebook raspund favorabil mai ales in cazul unor actiuni precum instalarea unei aplicatii, votararea unui concurs si realizarea unei achizititii. Iar acest tip de reclama este mult mai putin costisitor decat atragerea unor noi fani.
Astfel, analizand cele cateva actiuni pe care un fan le-ar putea face pe pagina de Facebook a unui brand (instalarea unei aplicatii, participarea la un concurs, votarea in cadrul unui concurs, inscrierea intr-un program sau achizitia), s-a constatat ca diferenta dintre costul de per achizitie (calculat prin dividerea costului total al click-urilor la numarul de achizitii) este de 9.56 de dolari intre fani si non-fani.  
De asemenea, rata de conversie a fanilor – obtinuta prin dividerea numarului total de utilizatori care au realizat o anumita actiune la numarul celor care au dat click pe reclama – este de 19% in cazul fanilor si de doar 7% in cazul non-fanilor.
Cu alte cuvinte este mai avantajos pentru branduri sa mentina si sa intretina fanii existenti decat sa atraga altii noi.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Iudit KOVACS 28-Nov-2011 18:28:17
Un nou brand de site social, vine pe piata, unde utilizatorii, sunt sointeresati material, sa-si invite prietenii.Unde profitul din reclame, in urma carora, se inregistreaza cifra de afacere, este redistribuit celor care isi invita prietenii. Inscrieri gratuite, aici: http://www.sitetalk.com/eliteinvest

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016