Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bergenbier a lansat campania Prietenul la volan se cunoaste

Tags: bergenbier, bere fara alcool, campanie de constientizare, politia rutiera, volan, alcoolemie

Desi poate parea doar o moda, actiunile de constientizare asupra ricurilor consumului de alcool la volan nu sunt niciodata in plus ori de prisos. Asta in conditiile in care aceasta este principala cauza a accidentelor rutiere. Iar cand o companie din domeniu decide sa se implice, actiunea in sine devine inca si mai puternica.
Bergenbier a demarat pe 17 noiembrie campania "Prietenul la volan se cunoaste", menita sa informeze tinerii soferi despre riscurile la care se expun atunci cand conduc sub influenta alcoolului.
 
Desfasurata in parteneriat cu Directia Rutiera din cadrul Inspectoratului General al Politiei, campania a inclus actiuni in trafic prin care soferii surprinsi de filtrele Politiei ce obtineau o alcoolemie zero la etilotest au fost premiati. De asemenea, in cluburi, baruri si restaurante au fost recompensati si acei prieteni care se "sacrificau" in seara respectiva si nu consumau alcool pentru a duce grupul in siguranta acasa.
 
"Se stie ca una dintre cele mai eficiente metode de invatare este prin exemple pozitive, prin copierea unor modele din familie sau cercul de prieteni. De aceea, campania 'Prietenul la volan se cunoaste!' doreste sa scoata la lumina exact aceste comportamente care pot furniza exemple pozitive pentru tineri. Vrem sa ii descoperim si sa ii celebram pe cei responsabili si atenti, pe tinerii care uneori renunta la o seara de distractie pentru a-si duce prietenii acasa in siguranta", a declarat Ileana Dumitru (Director Juridic si Relatii Publice, Bergenbier).
 
Prima actiune de acest fel a avut loc pe 17 noiembrie, intre orele 23.00 si 01.00, la intersectia dinspre Splaiul Unirii si Selari, unde un echipaj al Politiei Rutiere alaturi de patrule Bergenbier au recompensat pe cei cu alcoolemie zero cu produse Bergenbier Fara Alcool.
 
Patrulele Bergenbier au incurajat tinerii sa isi desemneze prietenul la volan in serile de 16 si 17 noiembrie in diverse cluburi din zona Centrului Vechi din Capitala.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0