Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Black Friday: Vanzari record, trafic record

Tags: black friday, vanzari black friday, emag, flanco, vazari altex, vinerea neagra

Desi aflata la cea de-a doua editie in Romania, sarbatoarea reducerilor a fost adoptata cu succes pe plan local, succes care se regaseste deopotriva in vanzari si in trafic, fie el online ori offline. Potrivit unei estimari eMAG, romanii au cheltuit de Black Friday aproximativ 45 de milioane de euro pe produse IT, electronice si electrocasnice.
In magazinele Altex si Media Galaxy s-au inregistrat vanzari de 15 ori mai mari fata de o zi obisnuita. Vinerea Neagra i-a adus vanzari in valoare de 6 milioane de euro, depasind orice estimari si asteptari. In topul vanzarilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, masinile de spalat, urmate de laptopuri si tabletele.

La Flanco, pana la ora 18:00, peste 70.000 de clienti cumparasera cel putin un produs din magazinele sale, ceea ce a facut ca vanzarile sa ajunga la nivelul dintr-o luna medie.

eMAG, de exemplu, in ciuda faptului ca serverele nu i-au rezistat in totalitate asaltului de vizitatori, a avut peste 1,2 milioane de vizite si 70.000 de comenzi, pentru circa 100.000 de produse. Iar asta doar pana la ora pranzului.

De asemenea, pana la ora pranzului, evoMAG vanduse peste 40% din stoc. Valoarea cosului mediu de cumparaturi la EvoMAG a fost vineri de 220 de euro pe persoana, cu 70 de euro mai mult comparativ cu anul trecut.

F64 Studio, un alt retailer online, de data asta pe segmentul foto, a avut in prima jumatate a zilei de Black Friday, comenzi de 20 de ori mai mare fata de numarul estimat initial. Produsele cu vanzari in timp record au fost in primul rand aparatele foto (in special, ofertele Nikon si Sony), urmate de obiective si accesorii.

Printre comerciantii uimiti de propriile vanzari se numara si Il Passo, unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de pantofi si accesorii, care a inregistrat vineri, pana la ora 13:00, cu ocazia ofertelor Black Friday in magazinul online, vanzari de 8 ori mai mari fata de media zilelor in care nu se desfasoara promotii.

Peste 4 milioane de romani auzisera de Black Friday si asteptau cu nerabdare sa vada ofertele retailerilor. Dintre acestia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, s-au aratat interesati sa faca achizitii, potrivit unui studiu realizat de Daedalus inainte de marea zi a reducerilor.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0