Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand femeia reala nu reuseste sa vanda

Tags: brigitte, revista, germania, modele anorexice, vanzari

"Real Beauty", asa se numea campania care in urma cu mai bine de 10 ani lasa pe toata lumea cu gura cascata. Dove tocmai declarase razboi frumusetii artificiale, generate in mare parte, de computer, dar si celei duse la extrem. Alte branduri i-au urmat mai apoi exemplul, in speranta ca femeia obisnuita va vinde cel putin la fel de bine. Se pare insa ca s-au inselat.
Brigitte, cea mai renumita revista de moda din Germania, a decis sa apeleze din nou la fotomodele foarte slabe pe care le inlocuise in urma cu doi ani in favoarea femeilor obisnuite, noteaza BBC. Decizia a fost luata dupa ce vanzarile publicatiei au scazut dramatic.

Revista renuntase la fotomodele din cauza criticilor legate de greutatea nefireasca a acestora, aflata la limita anorexiei. Se pare insa ca femeile obisnuite care le-au urmat nu au reusit sa se bucure de mai mult succes.

Numarul abonamentelor a scazut cu 22%, iar cel al revistelor vandute in magazine s-a micsorat cu 35%. Drept urmare, conducerea publicatie a decis sa apeleze din nou la fotomodelele, luandu-si angajamentul de a nu mai folosi tinere exagerat de slabe in campaniile sale.

„Scopul nostru a fost acela de a restaura naturaletea in materie de estetica si de a arata ca frumusetea are multe fete. Multi cititori ne-au spus ca le-a placut ideea de a utiliza femei obisnuite pentru campaniile foto, insa ca si-ar dori sa vada moda asa cum este ea, nu prezentata de femei normale”, spun editorii revistei.

Criticii spun ca fotomodelele de astazi sunt cu 23% mai slabe decat femeile obisnuite si ca intreaga industrie a modei este practic anorexica.  


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0