Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Carrefour promoveaza produsele romanesti

Tags: carrefour, romania, promovare produse romesti, campanie produse romanesti

Multa vreme s-a spus ca retailerii de talie internationala tin portile inchise pentru produsele fabricate in Romania. Carrefour insa si-a propus sa schimbe aceasta perceptie si a decis chiar sa le promoveze.
Compania franceza a anuntat lansarea unui catalog cu produse fabricate in Romania, incurajand totodata consumul acestora printr-o campanie de semnalizare specifica.  Astfel, in curand, produsele fabricate in tara noastra vor fi vizibile la raft prin utilizarea drapelului Romaniei.

Oficialii companiei spun ca marcile proprii Carrefour, spre deosebire de cele ale altor retaileri de pe piata, provin in marea lor majoritate de la producatori din Romania.

„Ar fi fost mai usor sa le importam, decat sa facem caiete de sarcini impreuna cu producatorul, sa dezvoltam un produs, sa il testam, sa ii cream ambalajul, insa am dorit sa facem acest lucru pentru a pune umarul la productia din aceasta tara” explica Francois Melchior de Polignac (Directorul general Carrefour Romania).

Carrefour Romania vizeaza astfel crearea unor parteneriate pe termen lung cu producatori romani, pentru a oferi clientilor sai garantia unor produse naturale si cu un nivel de calitate controlat in totalitate.

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european si cel de-al doilea la nivel mondial, cu peste 15.500 de magazine in 32 de tari ale lumii.
Carrefour nu este insa primul retailer care manifesta o preocupare pentru produsele „made in Romania”. De curand, Metro Cash and Carry a lansat un program destinat sustinerii micilor producatori locali de legume, intitulat „De-ale noastre”.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0