Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum comunicati cu publicul tanar: 9 recomandari de la specialisti

Tags: romanian youth focus 2012, smark know how, tineri, public tanar, brand

Desi foarte deschisi, indrazneti, comunicativi si indragostiti de branduri, tinerii nu constitutie un public facil de abordat ori de convins. Iar brandurile care ii au ca target trebuie sa dea dovada de o buna intelegere a acestui public, care odata fidelizat este ca o mina de aur.
Dar pana sa ajunga la fidelizare, companiile trebuie sa tina cont de anumite aspecte.  Iata cateva recomandari in acest sens care au fost facute in cadrul conferintei Romanian Youth Focus 2012, eveniment marca Smark Know How. 

1. Companiile trebuie sa le spuna tinerilor lucruri relevante despre brandul pe care il reprezinta si despre cum le poate fi el util, nu despre cum isi imagineaza ca sunt tinerii.

2. Brandurile trebuie sa fie autentice in comunicare si sa nu incerce sa recreeze o lume pe care nu o inteleg. 

3. Brandurile trebuie sa fie originale, trasatura dezirabila in contextul in care trecem printr-o faza a marketingului colaborativ, viral, in care consumatorul dicteaza media, iar cei care pot propaga cel mai usor mesajul sunt tinerii.

4. Brandurile trebuie sa isi asume rolul de furnizor de divertisment, de generator de subiecte de conversatie, lucru pe care tinerii chiar il asteapta de la ele, dar sa incerce sa nu mearga pe caile deja batatorite si sa vina cu ceva nou.

5. Totusi, brandurile trebuie sa fie consecvente, aceasta trasatura fiind foarte importanta pentru un public care taxeaza usor abaterile. Astfel, e chiar daunator ca brandurile sa fie indraznete in online, dar in alte medii sa ramana la comunicarea traditionala.

6. Brandurile trebuie sa ii lase pe tineri sa poarte conversatia, sa li se alature si sa nu incerce sa-i schimbe. Mai mult, ele trebuie sa fie parte a unei povesti relevante pentru tineri, in care sa se integreze foarte bine, dar in care brandul sa fie secundar.

7. Un brand nu poate construi o comunitate, ci poate doar sa se integreze intr-un mod coerent intr-o comunitate existenta sustinand-o si imprumutandu-i valorile.

8. Pentru a face un community marketing eficient, brandurile trebuie sa identifice nisele de care se pot folosi, sa determine care sunt liderii de opinie si sa isi asocieze imaginea cu ei intr-un mod relevant pentru comunitatea de care apartin.

9. Brandurile trebuie sa fie ele cele care ofera mijloacele necesare pentru tinerii care vor sa produca o schimbare in lume.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0