Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum fura companiile clientii altora

Tags: companii, cuvinte cheie, google adword, mark spencer, interflora

In incercarea de a se face cunoscute cat mai facil in zona online si de a castiga cat mai multi clienti,unele companii apeleaza la metode nu tocmai ortodoxe. Una dintre acestea se refera la folosirea marcii competitorului din piata ca si cuvant cheie in cautarile pe motoarele specifice.
Practic, firmele cumpara numele (marcile inregistrate) altor branduri, utilizandu-le in scop propriu ca si cuvinte cheie pentru Google AdWord. Astfel, acestea isi conecteaza brandul la rezultatele cautarilor dupa numele competitorilor lor. 
Metoda a starnit destule controverse, unele mergand pana in instanta, acolo unde s-a intalnit si Interflora, o companie britanica de comercializare a florilor, cu Marks&Spencer. Acuzatia? Marks&Spencer s-a folosit de acest tertip pentru a redirectiona clientii Interflora catre propria sa pagina online, dand impresia ca ar exista o legatura intre cele doua branduri.
Compania i-a dat in judecata pe cei de la Marks&Spencer dupa ce acestia au folosit cuvantul „Interflora” ca si Google AdWord. Astfel, cei care cautau pe internet Interflora erau directionati de fapt catre serviciul de livrare flori al M&S.
Referitor la aceasta speta, intr-o decizie nuantata a Curtii Europene s-a stabilit ca utilizarea marcii inregistrate a competitorului ca si cuvant cheie este in masura sa afecteze reputatia acestuia din urma, dar si capacitatea sa de a atrage si de a-si pastra clientii.
Razboiul pe calea justitiei intre cele doua branduri nu s-a incheiat inca. Totusi, practica are toate sansele sa fie interzisa prin lege ca urmare a disputei foarte mediatizate dintre Interflora si Marks&Spencer.
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0