Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum s-au pregatit marile branduri pentru Jocurile Olimpice de la Londra

Tags: jocuri olimpice, londra 2012, branduri, sponsori oficiali, campanii jocuri olimpice

Cea de-a 30-a editie e Jocurilor Olimpice, desfasurata anul acesta in capitala Marii Britanii, sta sa inceapa. 80.000 de spectatori, milioane de telespectatori si internauti din intreaga lume vor viziona si comenta evenimentul, asa ca marile branduri nu puteau rata momentul de a se aseza si ele in lumina reflectoarelor. Si au facut-o dupa cum au putut si s-au priceput.
Coca-Cola – Sponsor oficial

Pentru a face din Olimpiada 2012 o experienta relevanta pentru adolescenti, compania a creat un cantec care incorporeaza sunetele scoase de atleti in timpul competitiilor sportive. Ba mai mult, le permite fanilor sa remixeze melodia si sa creeze piese pe care apoi sa le distribuie pe retelele sociale. Campania „Move to the Beat” este doar unul dintre elementele celui mai important efort de marketing pe care compania l-a facut vreodata cu ocazia Jocurilor Olimpice.

Procter & Gamble – Sponsor oficial

Adiacent ineditei si memorabilei sale campanii „Multumesc, mama”, P&G a gasit o modalitate caritabila de a raspunde criticilor privind acapararea Olimpiadei de catre branduri. Compania a decis ca 90% dintre biletele de care dispune la competitiile sportive sa fie oferite gratuit consumatorilor.

GE – Sponsor oficial

Pe langa proiectul special de luminare a Tower Bridge si participarea la un alt proiect de infrastructura, GE si-a asigurat locul in istoria Jocurilor Olimpice de la Londra printr-o donatie de echipamente medicale in valoare de 8 milioane de dolari, menite sa deserveasca zonele defavorizate din Estul Londrei.  

Heineken – Partener si sponsor oficial

Producatorul olandez s-a pozitionat ca unul dintre brandurile prestigioase de la Olimpiada prin obtinerea statutului de bere oficiala a Jocurilor. De asemenea, Heineken este sustinatorul principal a lotului olimpic olandez prin Heineken Holland House, concept care cuprinde o serie de restaurante si baruri cu tema sportiva foarte populare printre vizitatorii de la Jocurile precedente.   

BT – Partener oficial

Gigantul telecom britanic s-a remarcat prin BT London Live, un proiect care presupune instalarea unor ecrane uriase in Hyde Park, Trafalgar Square si Victoria Park  unde cei care nu au bilete sa poata urmari competitiile sportive.

British Ariways – Partener oficial

Compania profita din plin de statutul sau de partener oficial al Jocurilor Olimpice, lansand executii publicitare suprinzatoare, asa cum este cea in care le solicita britanicilor sa nu mai zboare prin toata lumea, ci sa stea acasa si sa sustina lotul olimpic al tarii.

Deloitte – Sponsor oficial

Desi publicul larg nu va fi constient de existenta unui astfel de parteneriat, firma de consultanta se va putea folosi de Jocurile Olimpice pentru a se adresa targetului sau B2B, evidentiind implicarea sa in proiectul Green Ring.

Ralph Lauren – Sponsor oficial

In vreme ce Adidas si Nike se bat pe contracte cu atleti, Ralph Lauren tinteste catre stima consumatorilor americani prin asigurarea tinutelor de la ceremoniile de deschidere si inchidere a Jocurilor Olimpice si a celor de medaliere.

Kellogg’s – Sponsor oficial

Compania a incheiat un parteneriat cu Federatia Americana de Gimnastica pentru a fi sponsorul principal al Turului Campionilor la Gimnastica, ce va avea loc dupa incheierea Jocurilor Olimpice. Evenimentul se va desfasura in perioada septembrie – noiembrie si va promova in 40 de locatii cei mai buni atleti ai Olimpiadei.

Puma – Sponsor Oficial

In chiar ziua ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice, Puma va inaugura Puma Yard, o locatie dedicata distractiei si vizionarii competitiei, situata in Estul Londrei. Dar poate cel mai mare castig il va avea prin asocierea brandului cu atletul Usain Bolt, cel mai rapid om din lume, care va purta incaltari Puma.  

(Via Business Insider)
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016