Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa transformi injuraturile clientilor intr-o afacere

Tags: injuraturi, linia injuraturilor, hotline injuraturi, germania, clienti furiosi, nemultumiri clienti

Toate marile companii au grija ca la serviciul clienti sau call center sa aiba angajati care stiu cum sa raspunda nemultumirilor clientilor si chiar pot face fata injuraturilor lor. Doi antreprenori germani s-au gandit insa ca pot face din acest lucru o veritabila afacere.
Ei au plecat de la ideea de a oferi o solutie cetateniilor pasiv-agresivi care vor sa isi elibereze frustrarile intr-un mod controlat. Astfel, au creat un serviciu telefonic unde acestia pot suna si injura dupa bunul plac. Nu va inchipuiti insa ca vorbesc in gol, la celalalt capat al firului exista o persoana care se lasa apostrofata si chiar ii indeamna sa lanseze injurii.
 
Atunci cand cei care suna la linia injuraturilor nu sunt destul de creativi in exprimarea frustrarilor lor, operatorii ii provoaca, folosind fraze precum: "Este pentru a treia oara cand aud injuratura asta pe ziua de azi - Doar atat poti?"

"Nu ii judecam pe oamenii furiosi. Se intampla. Este ceva normal. Prin intermediul liniei noastre telefonice, te poti descarca de nervi", spune Ralf Schulte, cel care a pus bazele hotline-ului, alaturi de prietenul sau, furnizorul de servicii media Alexander Brandenburger.

Linia injuraturilor, denumita Schimpf-los ("swear away") in germana, dispune de operatori angajati full time, sapte zile pe saptamana, iar serviciul costa 1,49 euro pe minut.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0