Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa vinzi mai bine produsul? Fa-l cat mai accesibil

Tags: evian, comanda online, apa evian, magnet de frigider

Desi titlul prefigureaza acest lucru, nu mi-am propus sa tin o prelegere pretetioasa privind tehnicile eficiente de vanzare. Si asta nu dintr-o lipsa de avant muncitoresc, ci pentru ca sunt mai degraba tentata sa cred in puterea exemplului. Iar in cazul de fata, exemplul vine de la Evian, cel mai renumit brand de apa minerala din lume.
In fibra lor, oamenii au o anumita doza de comoditate. Exista multe produse care trebuie cumparate cu regularitate, dar care nu genereaza placerea specifica cumparaturilor. Si-atunci oamenii sunt tentati sa uite de ele ori sa amane mereu achizitia. Ba mai mult, in cazul apei imbuteliate de exemplu, exista studii care releva faptul ca unele persoane evita sa o cumpere intrucat transportul sticlelor le creaza disconfort.   

Tocmai pentru a evita acest disconfort, Evian a identificat o modalitate interesanta de-asi vinde produsele consumatorilor fara ca acestia din urma sa faca prea mare efort. Este vorba despre un serviciu online de livrare la domiciliu.

Pana aici nimic suprinzator, doar ca serviciul este accesat prin intermediul unui dispozitiv digital atipic: un magnet de frigider. Astfel, comanda de apa se poate face printr-o simpla apasare pe buton. Dispozitivul are forma unei picaturi de apa, in jur 10 centimetri, un ecran tip LED si se conecteaza la internet prin WiFi.



Consumatorul nu trebuie decat sa aleaga frecventa si cantitatea livrarilor, iar acestea vor sosi direct la domiciliu. Pentru cumparaturi de peste 15 euro livrarea este gratuita, iar reprezentantii companiei vor colecta inclusiv sticlele goale pentru a fi reciclate.  

Campania cu magneti de comada are ca grup tinta persoanele care locuiesc singure si miciile afaceri din zona.

Pentru inceput, site-ul prin care se inregistreaza comenzile online (evianchezvous.com) va putea fi accesat doar in Paris si in suburbiile sale. Compania intentioneaza insa ca pana in 2013 sa extinda proiectul la nivel international.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0