Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cumparaturile efectuate de pe tablete aduc mai multi bani retailerilor online

Tags: studiu tablete, mediascope, iab europe, utilizare tablete europa

Europenii care detin tablete cumpara si cheltuie mai mult decat cei care acceseaza Internetul de pe alte dispozitive de navigare online, arata datele studiului Mediascope, realizat de IAB Europe.
Astfel, timp de 6 luni, utilizatorii europeni de tablete au realizat, in medie, 22.8 achizitii, in timp ce europenii care folosesc Internetul de pe alte dispozitive au realizat 15.1 achizitii. De asemenea, utilizatorii tabletelor au cheltuit mai mult comparativ cu europenii care folosesc alte dispozitive pentru conectarea la Internet: 718 euro fata de doar 544 euro.

La nivelul intregii Europe exista 50 de milioane de persoane care utilizeaza o tableta pentru a accesa Internetul, care petrec, in medie, 9.3 ore saptamanal. Cei mai multi dintre ei prefera sa fie conectati la Internet in intervalul orar 17:30 – 21:00. Ba mai mult, se constata ca si consumul de media traditionale se muta pe tableta, astfel: 91% dintre europenii care detin o tableta acceseaza site-uri de stiri, 68% se uia la televizor online si 48% asculta radio.

O alta tendinta a activitatilor unui utilizator european de tableta este interactiunea cu brandurile preferate. Europenii sunt interesati sa se conecteze la produsele si companiile favorite de pe tableta: 49% prefera retelele sociale in acest sens, 43% scaneaza coduri QR si 50% se joaca pe aplicatiile dezvoltate de brandurile preferate.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0