Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cupoane de reduceri pe Twitter

Tags: twitter, cupoane de reduceri, localresponse, bestbuy, shoplocal

Pe masura ce accesul populatiei la tehnologia mobila creste, iar social media se dezvolta, acaparand tot mai multi utilizatori, comertul capata si el noi valente, tinzand sa iasa din tipare. Asa se face ca o companie americana a pus la cale un program de reduceri prin intermediul Twitter.
LocalResponse, o companie de mobile din New York, a incheiat un parteneriat cu ShopLocal pentru a livra cupoane prin intermediul retelei de microblogging Twitter. Programul este menit sa puna capat unui fenomen destul de comun si ingrijorator pentru comertul clasic din  SUA, numit „showrooming”.
 
Sistemul este destul de simplu si inovator totodata. De exemplu, cand un consumator intra pe Best Buy si trimite pe Twitter mesajul „Vreau un televizor”, programul creat de LocalResponse va vedea faptul ca site-ul Best Buy a fost accesat de pe telefonul mobil, va inregistra intentia de achizitie si in 5 secunde ii va transmite automat un raspuns pe Twitter, continand un link catre un cupon digital oferit de ShopLocal.

”Incercam sa-i ajutam pe retaileri sa puna capata showrooming-ului. Showrooming-ul este acel fenomen generat de cumparatorii care viziteaza magazinele pentru a vedea produsele si preturile lor apoi vaneaza oferte mai ieftine prin intermediul telefoanelor mobile. Retailerii urasc showrooming-ul, atat de mult incat Target a incetat recent sa mai vanda tableta Kindle in magazinele sale ca pedeapsa pentru ca Amazon ii fura tot mai multi clienti”, explica cei de la LocalResponse.  
 
Sistemul va fi pus in functiune pentru cativa mari retaileri americani, printre care si Best Buy.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0