Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Defineste-ti nisa prin cateva trasaturi simple. Vezi daca recunosti vreuna

Tags: nisa de piata, promovare, clienti, target, produse, marketing

Cand ne adresam unei nise nu inseamna ca trebuie sa lansam produse mai putine sau sa ne reducem costurile. Nisa de piata poate fi definita ca acel segment de clienti care alimenteaza afacerea cu energie si putere. Nisa de piata ne permite sa definim cui ne adresam.
Si cand stim cui ne adresam, vom sti si cum sa ne investim mai bine banii. Cand spunem ca targetul nostru sunt toti oamenii (doar pentru ca probabil toti oamenii ar fi interesati sa cumpere produsele noastre) trebuie sa nu uitam ca nu va strabate nimeni jumatate de continent doar ca sa cumpere pasta de dinti sau o masina de la compania noastra cu extindere regionala.

In plus, atunci cand vrei sa iti lansezi afacerea si pe Internet si sa ai, asadar, un magazin online, va trebui cu atat mai mult sa iti definesti nisa de piata din urmatoarele cinci motive:

1. Vei putea sa iti maresti bugetul de marketing prin targetarea nisei. Vei sti exact unde sa faci promovarea. Vei sti unde sa te uiti dupa site-uri si bloguri care ar putea dori produsele tale. Acesta este doar un punct de pornire.

2. Site-ul tau poate fi optimizat pentru motoarele de cautare astfel ca nisa te va gasi pe tine.

3. Poti oferi exact lucrurile de care au nevoie cei din nisa de piata pe care ai identificat-o. Site-ul tau va putea fi astfel organizat incat sa ii directioneze pe potentialii cumparatori catre produsele care ar corespunde nevoilor acestora.

4. O nisa de piata te ajuta sa dezvolti mai usor idei pentru produse noi sau servicii care se regasesc in target.

5. Esti cu un pas inaintea celor care nu si-au definit nisa si poti deveni mai usor un leader in  domeniu.

Daca inca nu ti-ai definit nisa, poti raspunde urmatoarelor intrebari:

- Ce au clientii mei in comun?
- Cum ma diferentiez de concurenta?
- Ce e diferit la produsele sau serviciile pe care le ofera afacerea mea?
- Cu ce vin in plus pe piata?


Nu analiza prea mult raspunsurile pentru aceste intrebari. Scrie pe hartie primele lucruri care-ti vin in minte. Analizeaza apoi ce ai notat si-ti vei defini cu usurinta nisa.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016