Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseli frecvente in procesul de fidelizare a clientilor

Tags: promovare, fidelizare clienti, dezvoltare brand, cadouri clienti

Chiar daca aparent o campanie de fidelizare a clientilor este bine pusa la punct, se pot strecura uneori greseli care pot duce la o promovare nereusita. Motivele pot fi diverse si este bine sa le identificam in timp util astfel incat resursele investite sa poata fi recuperate macar partial.

O distributie ineficienta ar putea fi un aspect pe care il poti neglija fara sa iti dai seama. De exemplu, sa presupunem  ca vrei sa trimiti clientilor fideli calendare pentru anul viitor, insa aproape jumatate dintre acestea nu ajung la ei. Fie ca raman in depozit, fie ca se pierd pe drum, astfel de situatii nu ar trebui sa aiba loc pentru ca si cel mai mic aspect neglijat poate dauna pe termen lung afacerii.

Poate inainte de toate ar trebui sa ii asculti pe clienti. Stim deja ca multe companii obisnuiesc sa ofere cani personalizate, tricouri sau alte obiecte care, in cele mai multe cazuri, nu au nicio legatura cu compania sau cu brandul respectiv. Inainte sa investesti in niste cadouri pe care clientii tai nici macar nu le vor aprecia, ii poti intreba inainte ce i-ar interesa, de fapt, sa primeasca si ce le-ar fi de folos (le poti recomanda cateva produse pe care le poti oferi si care iti reprezinta compania).

Atunci cand oferi produse promotionale clientilor in incercarea de a-i apropia de brand, nu trebuie sa uiti de valoarea a ceea ce oferi si de faptul ca acele produse inseamna, de fapt, propria-ti afacere. Daca vei avea in minte doar economia sumelor investite pentru cadourile de Craciun, s-ar putea sa trimiti clientilor tai niste produse ieftine si de o calitate indoielnica.

Tocmai de aceea, inainte sa platesti pentru a-ti distruge credibilitatea, este bine sa incerci sa afli care sunt cu adevarat asteptarile clientilor si sa nu uiti ca orice le oferi drept cadou iti reprezinta brandul si joaca un rol important in ceea ce priveste dezvoltarea pe termen lung a afacerii si a relatiilor cu clientii.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016