Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

IKEA isi transforma catalogul intr-un instrument de marketing de ultima generatie

Tags: ikea, catalog ikea, 2013, catalog interactiv, aplicatie ar ikea

IKEA a lansat un teaser menit sa dezvaluie una dintre suprizele pe care brandul le-a pregatit fanilor sai pentru noua sa colectie. Este vorba despre viitorul sau catalog de produse, cel pentru anul 2013, care va fi interactiv.
Consumatorii il vor putea scana cu ajutorul tabletelor si al smartphone-urilor pentru a avea acces la filmulete, fotografii si unele experiente atragatoare. Este pentru prima oara cand IKEA vine cu o aplicatie AR dedicata catalogului sau, publicatie ce va fi rasfoita de 211 milioane de clienti din intreaga lume.  
 
Ideea si conceptul catalogului IKEA interactiv ii apartine agentiei McCann Erickson, careia i-a revenit misiunea de a-i da cumva viata. Motivul crearii unei noi versiuni a catalogului nu este legat de scaderea interesului consumatorilor, chiar daca acesta a inregistrat o usoara scadere, ci tine de o noua strategie media. Brandul isi doreste sa fie fresh, sa tina pasul cu vremurile si tehnologia.
 
„Nu am vrut sa asteptam ca lucrurile sa se inrautateasca, ne-am dorit sa-l revitalizam de pe acum. Catalogul este inca un instrument de marketing foarte puternic, iar noi am vrut ca al nostru sa nu fie ca toate celelalte”, explica reprezentantii IKEA, citati de popsop.com
 
Noul catalog va fi disponibil incepand cu 30 iulie, continutul sau fiind de asemenea imbunatatit.
 
In paralel, agentia McCann lucreaza si la o revizuire a website-ului producatorului de mobila, a carui interfata va deveni mult mai prietenoasa.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0