Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Inedit in materie de promovare: Target lanseaza un film publicitar

Tags: target, film publicitar, falling for you, promovare prin film, film online

Plasarea de branduri in cadrul unor productii cinematografice nu este nici pe departe o noutate. Apple face acest lucru de cand lumea si in mod constat. Ba mai mult, la un moment dat reprezentantii companiei declarau ca aceasta ar fi instrumentul folosit cu predilectie pentru a-si promova produsele. Insa un intreg film publicitar este o adevarata raritate. Si nu, nu il face Apple.
Target, unul dintre cei mai mari retaileri americani, va lansa filmul „Falling for You”, o productie avand ca protagonsiti cativa actori tineri precum Kristen Bell, Nia Long and Zachary Burr Abel. Scopul filmului finantat de Target este atat unul de entertainment, dar mai ales unul de promovare a celor peste 110 produse Target.
 
Filmul nu va fi difuzat in cinematografe ori la TV, acesta fiind disponibil doar online, in trei episoade a cate 12 minute. Din moment de nu este doar un film, ci un altfel de catalog de prezentare, toate bunurile care vor aparea in productia online, de la pixuri la piese de mobilier, vor putea fi transferate intr-un cos virtual de cumparaturi. In plus, itemii pot fi distribuiti pe retelele sociale printr-un simplu click.
 
Filmul spune povestea a doi angajati Target, profesionisti in advertising, care incearca sa vina cu cea mai buna si creativa idee pentru campania de promovare a companiei. Competitia dintre cei doi este cea menita sa genereze amuzamentul publicului.
 
Lansarea filmului de promovare Target va avea loc pe 2 octombrie pe pagina dedicata acestuia.
 
„Target are o istorie indelunga in ceea ce priveste strategiile de marketing care trec dincolo de granitele obisnuitului. Cu filmul „Falling for You” este pentru prima data cand cream o experienta captivanta care le permite consumatorilor Target sa interactioneze cu produsele noastre intr-un mod cu totul nou”, spun reprezentantii retailerului american.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0