Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

LEGO s-a lansat in Romania printr-un proiect dedicat copiilor

Tags: lego, romania, proiect, orasul meu, caramizi lego, saatchi&saatchi

Si-a facut loc in magazinele si sufletele noastre cu mult timp in urma, insa abia in aceasta toamna brandul LEGO a deschis o reprezentanta si in Romania. Iar pentru marca evenimentul, compania a lansat un proiect special de comunicare.
Realizat in colaborare cu Saatchi & Saatchi PR, proiectul este menit sa aduca jocul cu renumitele caramizi LEGO mai aproape de copiii din Romania. Alaturi de programul de media relations si management de eveniment, acesta include o componenta puternica de responsabilitate sociala corporatista. Astfel, a fost dat startul programului de CSR educational „Orasul Meu”, realizat impreuna cu Junior Achievement Romania si in parteneriat cu Ministerul Educatiei.

In cadrul acestui program, elevii pot simula construirea si dezvoltarea unui oras, luand in calcul impactul deciziilor lor asupra locuitorilor, antreprenorilor si mediului. Pentru construirea oraselor, copiii folosesc cele 5,6 tone de caramizi LEGO donate de catre companie unui numar de 150 de scoli, din mediul urban si rural.

 

„Suntem mandri ca am avut oportunitatea de a contribui la intrarea pe piata a unui brand atat de cunoscut si iubit cum este LEGO, cu o istorie impresionanta, care a influentat pozitiv dezvoltarea multor generatii de copii. Ne dorim ca, prin expertiza de comunicare a agentiei, sa contribuim la pozitionarea brandului, respectand valorile care au transformat LEGO intr-un veritabil lovemark. De asemenea, ne bucuram si de ocazia perfect justificabila de a folosi caramizile LEGO ca parte din activitatea profesionala”, spune Larisa Petrini (Managing Director Saatchi & Saatchi PR).

Deschisa la 1 ianuarie 2012, filiala din Romania a LEGO Group a fost lansata oficial pe 17 septembrie, in cadrul unei conferinte de presa organizata de catre Saatchi and Saatchi PR.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0