Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Liber la vandalism: Loveste tonomatul si primeste-ti berea

Tags: rugbeer, tonomat bere, argentina, rugby, ogilvy mather

Creativitatea, viziunea si deschiderea catre inedit sunt esentiale in publicitate. Si nu doar acolo, ci strans legata de ea, inclusiv in vanzari. Pentru ca, atunci cand actul vanzarii se transforma intr-un eveniment interactiv, amuzant, nitel iesit din tipare, exista toate sansele ca multi dintre consumatori sa raspunda pe masura. Ipoteza aceasta a fost testata tocmai in America Latina, acolo unde o masinarie atipica a sporit simtitor vanzarile unui brand local.
Se stie ca Argentina este tara cu cei mai multi fani ai sportului rege din intreaga lume. Insa in provincia Salta din nordul tarii, cei mai multi dintre locuitori prefera mai degraba rugby-ul. Asa ca, pentru a promova berea locala Cerveza Salta, creativii de la Ogilvy&Mather au inventat Rugbeer, tonomatul iubitor de rugby si de bere.
 
Masinaria este prevazuta cu un senzor care elibereaza dozele de bere doar atunci cand consumatorii lovesc tonomatul. Si nu oricum, ci cu o anumita forta, specifica incrancenarilor din rugby.
 
Rugbeer a devenit atat de popular incat a facut turul intregii regiuni, crescand vanzarile in pub-urile si barurile pe care le-a vizitat cu 25%.
 
Conceptul din spatele acestei masinarii este similar cu tonomatul Hug Machine al Coca-Cola, care avea nevoie de imbratisari pentru a oferi doze gratuite de cola.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0