Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketing empatic. Un desert cu o reteta secreta

Tags: marketing empatic, produse, servicii, costuri transport, criza

Poate ca e chiar fel principal, nu doar desert. Pentru ca marketingul empatic poate fi indestulator atunci cand il aplicam asa cum trebuie.

Ne-am revenit din criza incet-incet. S-au redus stirile despre salarii micsorate, despre companii care isi reduc numarul de angajati, despre advertiseri nevoiti sa stranga cureaua. A ramas insa o amintire care inca ii face pe cumparatori sa fie mai reticenti atunci cand vine vorba de o noua achizitie.

Nu se vor mai codi doar o data, ci de doua ori. Nu se vor mai uita doar la pret, ci si la calitate, si la beneficii, si la ambalaj, si la costurile de transport, si la conditiile de retur.

De foarte multe ori, privim lucrurile numai din perspectiva noastra. Daca in viata de zi cu zi avem voie sa nu ne credem colegul care ne imbie cu placinta cu spanac si se jura ca e delicioasa, in afaceri trebuie sa adoptam o perspectiva globala si sa intelegem si alte puncte de vedere.

Astfel, trebuie sa demonstram potentialilor cumparatori ca le intelegem reticenta cand vine vorba de cumparatori, dar ca venim in intampinarea lor cu cele mai bune solutii: produse de calitate la cel mai bun pret: orice achizitie e o investitie, nu o risipa.

Putem sa ii intrebam pe oameni de ce cumpara, cum vad produsele si cum raspund acestea cerintelor lor. In plus, atunci cand avem de-a face cu clienti dificili, este esential sa le demonstram ca le intelegem in totalitate punctul de vedere si ca ii situam pe primul plan. In niciun caz nu vom mari dimensiunea conflictului incepand sa ne aparam produsele si serviciile refuzand sa vedem problema si sa o solutionam.

Un exemplu foarte bun de marketing empatic il reprezinta asigurarile oferite de Hyundai atunci cand compania a decis ca cei care raman fara slujba, in urma unor masuri de restructurare, pot returna masinile fara sa plateasca nimic.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0