Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mic sa fii, noroc sa ai: Fetita de 5 ani care testeaza jucarii pentru Tomy

Tags: job, fetita, tomy, jucarii

O fetita ce abia a implinit varsta de scoala a pus mana pe o slujba care i-a facut pe toti prietenii ei sa moara de invidie: testarea jucariilor companiei Tomy, scrie dailymail.co.uk.
Jessica Rosbrook, in varsta de cinci ani, testeaza ultimele jucarii produse, inainte ca acestea sa ajunga pe rafturile magazinelor. Slujba ei consta in a se juca ore buna cu ultimeele jocuri, gadgeturi si papusele si apoi sa le acorde note.

Fetita de cinci ani din Kent primeste, anual, prin curier, mai multe produse ale firmei de jucarii. Jessica a reusit sa acumuleze o colectie consistenta, caci poate pastra mare parte din jucariile pe care le testeaza.

De asemenea, copila este invitata la sediul companiei pentru a incerca jucarii sub atenta supraveghere a oficialilor de la Tomy.

"La inceput, ii placea ca primeste lucruri noi cu care sa se joace, dar acum isi da seama ca parerea ei triaza jucariile care vor ajunge in magazine", spune mama Jessicai. 
 
Joanne Gray, sefa departamentului de marketing de la Tomy spune ca feedback-ul fetitei este crucial, caci "este vital sa obtii parerea consumatorului in diverse etape ale productiei. Numai asa ne putem asigura ca ce punem pe rafturi implineste toate asteptarile".

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0