Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noi idei de afaceri: americanii propun preturi pentru datele personale

Tags: compania personal, facebook, date personale, informatii personale

Facebook s-a dezvoltat in baza informatiilor personale pe care le-a colectat de la utilizatorii sai. In schimbul folosirii retelei de socializare sau in schimbul posibilitatii de promovare a afacerii personale, cei mai multi si-au oferit cu incredere aceste date.

Zarva din ultima vreme, provocata in jurul confidentialitatii atunci cand vine vorba despre informatiile pe care astazi Facebook le are despre noi, i-a facut pe mai multi oameni de afaceri din SUA sa se gandeasca la un business prin care, de data aceasta, oamenii sa fie cei care isi ofera de buna voie acele date confidentiale, in schimbul unei anumite sume de bani.

Dincolo de partea materiala a acestei afaceri, se detaseaza si ideea de a pune mai mult pret pe datele personale, pe ceea ce ne descrie, in fond, ca fiinte individuale si unice.

Shane Green a infiintat astfel compania Personal care ajuta oamenii sa isi gestioneze mai bine datele personale pe Internet, folosind un fel de seif virtual. Cei care isi "depun" aici datele personale ar putea astfel sa dea la schimb aceste informatii pe alte resurse din online. Momentan compania se afla inca in primul stadiu de colectare a datelor, intampinand dificultati in gasirea unor companii care sa fie interesate sa plateasca pentru aceste date.

Problema consta in faptul ca, cel putin deocamdata, companiile nu sunt interesate de acest serviciu din moment ce pot obtine acele informatii pe gratis. Exista insa numerosi specialisti care sustin schimbul de informatii ca moneda in viata reala.

Asa ca cei care lucreaza in compania Personal inca nu sunt ingrijorati si considera ca, la un moment dat, se va produce un eveniment care va face ca astfel de companii sa aiba succes, iar oamenii sa puna cu adevarat pret pe informatiile personale si sa nu le mai distribuie in mod gratuit.

 
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016