Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Philip Kotler va deveni Doctor Honoris Causa al Universitatii din Bucuresti

Tags: philip kotler, doctor honoris causa, univeristatea bucuresti, parintele marketingului, marketing 3.0

Senatul Universitatii din Bucuresti va acorda titlul de Doctor Honoris Causa renumitului parinte al marketing-ului modern, Philip Kotler, care se va afla in Romania la sfarsitul acestei luni pentru a sustine un training dedicat specialistilor in marketing.
Titlul onorific este oferit in baza propunerii inaintate de Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si vine ca urmare a implicarii si definirii a ceea ce este cunoscut in prezent a fi marketingul modern, o industrie care a fost construita si reinventata de catre profesorul Kotler.

Ceremonia de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa va avea loc joi, 31 mai, la Palatul Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, in prezenta comunitati academice.

Philip Kotler se va afla la Bucuresti pentru sustinerea trainingului certificat “Marketing-ul prin valori”, gazduit de Marketing 3.0. Evenimentul se va desfasura pe 1 iunie la Ateneul Roman.
 
Philip Kotler este Profesor de Marketing International la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg – una dintre cele mai bune scoli de business, din cadrul Universitatii din Northwestern, Evanston, Illionois. Este autor si co-autor a peste 40 carti, printre care Managementul Marketingului: Analiza, Planificare, Implementare si Control, cel mai utilizat manual de marketing in scolile de afaceri din intreaga lume, Principiile Marketingului, Marketing Strategic pentru Organizatiile Non Profit, Despre Marketing, Marketing 3.0 si are peste 150 articole publicate.
 
Philip Kotler este cunoscut ca fiind inventatorul celor “4P” în Marketing (in prezent, cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social”, fiind implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 3 comentarii

Raluca 24-Mai-2012 12:43:05
Pt. Doina - citeste ce ai scris! Se scrie corect - inca o data, nu legat! Se pare ca si cei ce gasesc greselile ... gresesc!
Marketing Portal 23-Mai-2012 14:19:32
Errare humanum est. Multumim pentru sesizare, am efectuat corecturile necesare.
Doina 23-Mai-2012 13:47:18
Cititi incaodata ceea ce ati scris, poate ca nu aveti editori calificati? Saraca limba romana!!!!!

"Senatul Universitatii din Bucuresti va acorda titlul de Doctor Honoris Causa renumitului parinte al marketing-ului modern, Philip Kotler, care se va afla in Romania la sfarsitul acestei lumi pentru a sustine un trainig dedicat specialistilor in marketing"

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016