Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Previziuni de Black Friday: Flanco estimeaza vanzari de 10 milioane de euro

Tags: black friday, promotii, flanco, retaleri romani, reduceri, vinerea neagra, vanzari

Desi imprumutata de pe piata americana, Black Friday ar putea fi o adevarata mana cereasca pentru comerciantii romani. Unul dintre cei mari si cunoscuti retaileri de electrocasnice si IT din Romania estimeaza vanzari record ocazionate de acest eveniment.
La fel ca anul trecut, Flanco a extins sarbatoarea reducerilor de la o singura zi la un intreg weekend (23-25 noiembrie) si asteapta vanzari de 45 milioane de lei, adica aproape 10 milioane de euro. Cifra este cu 50% mai mare fata anul trecut.

“Este un eveniment motor pentru piata locala, care marcheaza punctul de start al cresterii consumului in sezonul de iarna. Este o situatie in care ambele parti au de castigat - consumatorii se pot bucura de preturi extrem de avantajoase, iar retailerii pot face volume, pot sa valorifice stocuri si mai ales sa atraga clienti noi, care ulterior vor reveni, in cazul in care le-a placut experienta de cumparare”, spune Violeta Luca (CEO Flanco).

Pentru a face fata cererilor si asteptarilor clientilor, compania a inceput inca din vara pregatirile si si-a marit echipa cu peste 100 de consultanti de vanzari si personal specializat.

"Daca anul trecut, pe o suprafata de 38.000 mp am vandut in magazinele Flanco peste 60.000 de produse in valoare de peste 30 mil. de lei, anul acesta, avand o suprafata mai mare cu 20% si experienta primului an de Black Friday, ne asteptam la vanzari cu 50% mai mari, mai ales ca am analizat preferintele clientilor si ne-am concentrat pe pregatirea de oferte pe segmentele de televizoare cu ecran plat, laptopuri, tablete, smartphone-uri, foto-video si electrocasnice”, adauga Violeta Luca (CEO Flanco).

Reducerile oferite de retailer sunt intre intre 25 si 60%.

Black Friday a fost adus in Romania in 2011 de catre companiile Flanco si eMAG, in premiera pentru piata locala. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0