Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rabla pentru haine: H&M ofera imbracaminte noua la schimb cu cea veche

Tags: h&m, imbracaminte veche, vouchere, rabla, reciclare haine

Retailer-ul fashion Hennes & Mauritz , cunoscut publicului larg ca H&M, intentioneaza sa lanseze varianta textila a programului "Rabla'. Asa se face ca, incepand din acest an, compania va oferi vouchere de cumparaturi in schimbul hainelor vechi, relateaza agentia Reuters.
"Incepand din luna februarie 2013, clientii vor putea sa aduca hainele vechi in magazinele H&M din toate cele 48 de piete unde suntem prezenti. Orice articol de imbracaminte, indiferent de brand si starea sa va fi acceptat, iar clientii vor primi in schimbul lui un voucher”, spun reprezentantii companiei.

Imbracamintea colectata va fi apoi preluata de I:Collect, o companie de reciclare cu acoperire mondiala, care le va transporta catre o fabrica de sortare din Germania. Produsele vor putea fi folosite ulterior fie pentru realizarea altor haine, fie pentru alte articole textile precum carpe de curatat sau materialele izoliere necesare in industria auto.

H&M, al doilea cel mai mare retailer de imbracaminte dupa grupul spaniol Inditex, care detine marci precum Zara, Bershka, Stadivarius, Pull&Bear, este prima companie de imbracaminte din lume care lanseaza o astfel de initiativa.

Reprezentantii companiei spun ca tone de textile sunt aruncate in fiecare an, desi 95% dintre haine ar putea fi refolosite.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0