Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Stella Artois capteaza magia Craciunului intr-un pahar special

Tags: stella artois, campanie craciun, pahar stella artois, moonlight breakfast

Pentru cei indragostiti iremediabil de luna decembrie si de atmosfera ei speciala, Stella Artois a lansat o campanie la fel de speciala. Nascut si crescut in spiritul Craciunului, brandul si-a propus o abordare de marketing inspirata de sarbatorile de iarna.
Asa se face ca, in 25 de locatii din retelele Carrefour, Cora si Real din tara, Stella Artois –ajutata de agentiile Lowe&Partners si HyperActivea pus in scena o poveste de iarna. Punctul de atractie l-a constituit paharul intors Stella, ce amintea de globul de sticla al copilariei. Paharul este strajuit de Zanele Zapezilor si “adaposteste” o familie stransa in jurul bradului.

“Am incercat sa oferim consumatorilor o parte din magia Stella Artois care a insotit brandul de sute de ani. Am transpus povestea Craciunului intr-un set-up cu zane, globuri, zapada si cadouri, astfel incat sa ajungem la inimile oamenilor si sa ii aducem cat mai aproape de lumea feerica a berii Stella Artois”, explica Corina Angearu (Account Manager, Lowe&Partners).



Campania are si o componenta specifica de concurs. Astfel, toti cei care cumpara Stella Artois in perioada campaniei, ce va continua pana pe 30 decembrie, vor putea castiga una dintre cele doua excursii, pentru doua persoane, in Belgia. In plus, ei vor putea castiga pe loc, la standul de iarna dedicat, felicitari cu decor de sarbatoare, semne de carte sau ornamente de brad.

“Numele Stella semnifica de fapt stea, in latina, si a aparut, initial, special pentru a sabatori Craciunul. Ne-am gandit sa ii aducem pe consumatori mai aproape de inceputurile brandului si sa ii trimitem in locul de unde a inceput calatoria Stella Artois - in Belgia, chiar de Craciun”, spun reprezentantii Stella Artois.

In paralel cu activarea in-store, campania se desfasoara si online prin intermediul unei aplicatii de Facebook ce a luat forma unei felicitari muzicale virtuale. La realizarea ei si-a dat concursul formatia romaneasca Moonlight Breakfast, care a inregistrat o piesa si un videoclip in exclusivitate pentru campania de Craciun a Stella Artois. https://www.facebook.com/StellaArtoisRomania

“Gingerbread, piesa semnata de Moonlight Breakfast, este un moment special menit sa iti dea acea sclipire, acel zambet, acel “good feeling” de care ai nevoie in perioada sarbatorilor si este totodata o experienta 3D care are loc in interiorul paharului de Stella Artois si care poate fi “imprumutata” celor dragi”, spune Alexandra Trofin (Account Manager, Hyperactive).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016