Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Studiu: Social Media influenteaza decizia de cumparare

Tags: studiu, social media, achizitie, cumparator, google, brand

Social media are un impact masurabil asupra deciziei de a face achizitii a consumatorilor, conform unui nou studiu al Fundatiei pentru Cercetarea Publicitatii din Statele Unite, aplicat pe 2.000 de subiecti. Studiul, intitulat "Digital & Social Media in the Purchase Decision Process" ("Digital&Social Media in procesul de decizie in privinta achizitiei", tr.n.) evidentiaza cum o treime din cumparatori au facut cunostinta cu un brand sau un produs nou sau si-au schimbat parerea privind achizitia unui brand sau a unui produs, sub presiunea social media.
In plus, 22% dintre cumparatori au declarat ca social media are un rol hotarator in privinta deciziei finale de cumparare. 

Studiul subliniaza faptul ca multi consumatori nu sunt pe deplin constienti de factorii care le influenteaza deciziile, deoarece unele comportamente consumiste, cum ar fi cel „de cumparare”, au loc fara ca actantul sa  constientizeze procesul, ca rezultat al infiltrarii fine a digital si social media in viata noastra.

Interactiunea constanta cu brand-urile prin intermediul digital si social media a schimbat modul in care cumparam. Graficul deciziei de cumparare nu mai duce direct de la reclama TV la cumparaturile de pe raft. Google spune ca de la reclama TV se ajunge la search pe

Google pentru cautare informatii despre produs si abia apoi cumparaturi la ratf sau online. A intrat pe piata si cautarea din fata raftului, direct de pe mobil. 

Retelele sociale nu au intrat inca in topul primilor 5 factori de influenta (rezultate cautare, site-ul companiei, articole, review-uri ale produselor, reclame), dar sunt esentiale pentru promovare.

In cifre, daca un client se antreneaza in viata unei companii via social media sunt predispusi sa cumpere cu 5,6% mai mult decat clientii care nu iau contact cu partea aceasta a existentei unui brand. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016