Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Agentia GAV revendica viralul Ma-ta are cratima

Tags: ma-ta are cratima, viral, webstock, agentia gav, sector 7

Premiat ca cel mai viral dintre virale prezente la editia de anul acesta a Webstock, clipul "Ma-ta are cratima" a fost revendicat de agentia GAV, care a dezvaluit parteneriatul incheiat cu Sector 7 pentru realizarea clipului.
Dezvaluirea s-a facut odata cu repozitionarea agentiei drept Content Accelerator si a lansarii noului sau website.  
 
Procesul de reconstructie prin care a trecut agentia s-a desfasurat pe parcursul acestui an si a avut ca finalitate dezvoltarea sectorului digital, inclusiv zona continutului viral. Sector 7 este brandul de entertainment al lui GAV, care va continua productia clipurilor Sector 7, anuntand inca doua lansari pentru sezonul de iarna.
 
"Dupa doua decenii de existenta, publicitatea locala trebuie reinventata, iar definitia ei revizuita fundamental. In anii '90 publicitarii romani au fost obsedati de ideea sincronizarii cu Occidentul, iar in ultimii zece au devenit experti in ambalaj. Comunicarea fara continut nu exista insa, oricat de sclipitor ar fi ambalajul. GAV nu este 'o altfel de agentie de publicitate', nici ‚o noua agentie digitala’ sau o companie proaspat vopsita in culorile noilor platforme de comunicare. La GAV facem ceea ce stim noi sa facem cel mai bine: cream, producem sau acceleram continut, livrandu-l in orice format, pe orice tip de suport, oriunde in lume. Iata de ce credem in viral ca forma ideala de continut ce poate fi accelerat si propagat fara carjele publicitatii clasice", a explicat Lucian Georgescu (Managing Partner, GAV).
 
Clipul "Ma-ta are cratima" produs de GAV a fost recompensat cu premiul "Cel mai bun viral al anului 2012" la Webstock. De asemenea, aceeasi agentie a castigat si premiul II cu productia "Carti! - Te fac neprost".
 
"Succesul obtinut la Webstock cu cele doua premii, la doar 4 luni de la reunirea colectivului Sector 7, ne bucura foarte mult. Dar cel mai multumiti suntem de impactul pe care l-am avut in mediul online. Am revenit in forta si intr-un timp foarte scurt datorita binecunoscutei retete Sector 7: umor de calitate, pe gustul internautilor, fara seeding platit, conturi false de utilizatori sau trucuri de regie", spune Alex Cotet  (scenarist si regizor, Sector 7).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0