Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce greseli trebuie sa eviti atunci cand alegi sa te ocupi de o afacere de acasa

Tags: muncesti de acasa, sediul companie la tine acasa, afacere la tine acasa

Ideea de a avea o afacere de acasa iti poate oferi multe avantaje, deoarece vei avea o viata echilibrata.
Afacerile de acasa constituie o adevarata provocare, deoarece vei putea fi aproape de familie tot timpul si de asemenea, vei fi la locul de munca in permanenta.

Iata cinci greseli pe care este recomandat sa le eviti in cazul in care vrei sa pui pe picioare o afacere lucrand de acasa:

1) Petreci prea mult timp acasa
 
Singuratatea este primul lucru de care se plang cei care lucreaza de acasa, afirma Anne Alexander, antrenor pentru mici afaceri din Brevard.

Cei mai multi oameni nu sunt pregatiti pentru o astfel de slujba care ii va izola de restul lumii. Cu toate ca cea mai usoara modalitate de a avea o afacere este sa o faci in mediul virtual, nici asta nu este de cele mai multe ori solutia optima pentru o afacere. Indicat este sa organizezi cine de afaceri, si sa lucrezi in cafenele pentru a evita sa petreci prea mult timp singur in casa.
 

2) Urmezi un program de lucru 24 din 7
 
Atunci cand Leon Oks a fondat iCanvasART, un site online care vinde panze personalizate, a avut mai multi angajati care lucrau zi si noapte din sufrageria  lui.

"Te simti vinovat ca tu nu lucrezi" spune Oks. In cele din urma, el le-a cerut angajatilor sai sa plece la ora 18 si si-a facut un program de lucru pentru sine pentru ziua respectiva. Anul acesta, si-a mutat sediu intr-o locatie specifica deoarece devenea din ce in ce mai greu de controlat de acasa, afacerea devenind foarte prospera.
 

3) Faci prea multe pauze
 
Fara un sef caruia sa ii simti respiratia in spate este foarte usor sa te opresti pentru doua minute din treaba pentru a-ti suna familia sau prietenii. Insa atunci cand faci pauze in mod constant, afacerea ta are de suferit. Pentru a evita lucrurile care iti distrag atentia, este recomandat sa deviezi apelurile si mesajele atat imp cat lucrezi. De asemenea, trebuie sa fii atent sa nu pierzi prea mult timp atunci cand faci pauze pentru a avea grija de copii sau pentru a pune masina de spalat in functiune, deoarece de cele mai multe ori, aceste lucruri pot dura mai mult timp decat iti imaginezi. Aminteste-le membrilor din familiei si bonei ca tu chiar daca esti casa trebuie sa lucrezi si sa le ceri sa apeleze la tine doar in cazuri de urgenta.
 

4) Aloci prea mult timp persoanelor iubite

Neavand un partener de lucru, risti sa iti petreci timp impartasind problemele pe care le ai la birou cu prietenii sau cu cei din familie. Opteaza pentru o camera mica, pe care restul familiei nu prea o frecventeaza sau chiar un colt din sufrageria ta pentru a-ti delimita spatiul de lucru. Daca esti nevoit sa lucrezi intr-o camera care este la comun cu ceilalti membrii ai familiei, inlatura lucrurile personale de pe birou si lasa doar lucrurile de care trebuie sa te ocupi in ziua respectiva, astfel te vei putea concentra mai usor.
 

5) Iti lasi angajatii sa abuzeze de casa ta
 
Risti sa iti distrugi casa daca tot organizezi sedinte zi de zi. Se ajunge foarte usor la dezorganizare daca alegi sa lucrezi din acelasi loc in care traiesti, deoarce este un spatiu privat pe care rar ar trebui sa il impartasesti cu colegii de munca.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0