Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola Light demonstreaza ca este un brand fashion

Tags: coca-cola, cola dietetica, fashion, tinere, stiri

Cola dietetica, brand-ul renumit pentru implicarea in lumea modei, a lansat o noua platforma online dedicata tinerelor. Site-ul Style It Light, creat in colaborare cu IPC Media, abordeaza teme fashion si beauty, relateaza popsop.com.
Style It Light este menit sa devina o Mecca pentru fetele fashioniste care sunt interesante sa afle, dintr-un singur loc, ultimele noutati din revistele Maire Claire, Look si InStyle. Inainte de acest pas, Diet Coke a mai lansat initiative pentru tinere focalizate pe probleme de stil si sanatate, inclusiv campania ‘Love it Light’si ‘One Calorie Burnt in a Moment.’ Recent, Jean-Paul Gaultier a devenit director de creatie pentru acest brand.



Site-ul este construit in asa fel, incat sa fie unul usor digerabil si sa acopere toate stirile fashion ale momentului, inclusiv filmulete si editoriale, pentru a le face pe femeile intre 17 si 29 de ani sa zambeasca. Exista si o motivare intrinseca la mijloc: oferte speciale cu primii surpriza.
 
“Suntem incantati sa prezentam noua platforma Style It Light, creata pentru a incanta si premia iubitoarele de Diet Coke si de stil. Moda este sufletul campaniei ‘Love It Light’, noul site aducandu-le consumatorilor doza zilnica de stil asezonata cu efervescenta Diet Coke fashion”, a declarat Zoe Howorth, director de marketing pentru Coca-Cola Marea Britanie.

 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0