Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Controversa mare pe Facebook, marca Dr. Pepper

Tags: dr. pepper, controversa, facebook, evolutie, viral, evolutia gustului

Producatorul de bauturi racoritoare Dr. Pepper a starnit o adevarata controversa joi, dupa ce a postat o reclama print suprinzatoare pe pagina sa de Facebook. Reclama infatisa evolutia omului din maimuta, aceasta evolutie fiind atribuita descoperirii bauturii Dr. Pepper.
In doar trei ore de la postare, postarea a primit peste 15.000 de Like-uri si peste 1.100 de comentarii, fiind de asemenea preluata de un forum ateist de pe Reddit, fapt ce a agravat cearta dintre crestini si ateisti desfasurata deja pe Facebook.
 
Multe persoane s-au aratat indignate de faptul ca Dr. Pepper promoveaza evolutia in locul creationismului, solicitand scuze publice din partea companiei.
 
Iata cum sunau cateva dintre comentarii:
„Iubesc Dr. Pepper, dar urasc aceasta poza. Uita de evolutie... cu Isus pana la capat!”
„De acum incolo nu mai sunt fanul acestei companii”
sau
„Stramosii mei au fost creati in Gradina Eden. Nu provin din nicio maimuta. Nimeni din casa mea nu va mai consuma Dr. Pepper.”
„Aceasta imagine promoveaza teoria evolutiei din maimute. Am pierdut orice urma de respect pentru Dr. Pepper, iar daca Dr. Pepper vrea sa recapete mii de fani, va trebui sa isi ceara oficial scuze.”
 
In acelasi timp, ateistii au fost si ei indignati de comentariile acide ale crestinilor, si uite asa, s-a iscat un adevarat scandal.
 
Dr. Pepper nu este primul brand de pe Facebook care sa creeze controverse. Anul acesta, Kraft Oreo a postat un status prin care promova casatoria intre persoanele de acelasi sex, care a generat o discutie aprinsa intre fanii sai de pe Facebook.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0