Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Crowdsourcing de succes: Peste 500 de propuneri grafice pentru brandul Margaritar

Tags: margaritar, spatiul de joaca, mash margaritar, brandstalk, fabrica agrana

Din dorinta de a schimba aspectul posomorat al cladirii in care prinde forma zi de zi, Margaritar, brandul de zahar cu cea mai mare notorietate pe piata din Romania, a decis sa dea fatada fabricii pe mana celor cu viziune si creativitate. Decizia a luat forma unui proiect de crowdsourcing intitulat „Spatiul de joaca”.
Astfel, agentia Brandstalk a creat pentru graficieni un spatiu in care sa-si manifeste creativitatea, provocandu-i la un exercitiu de imaginatie generator de WOW. Campania s-a desfasurat in perioada 7 martie - 20 aprilie 2012 si a adunat pe “terenul de joaca” peste 200 de participanti, care au inscris peste 500 de lucrari grafice, se arata intr-un comunicat al agentiei.
 
“Cautam o solutie inedita pentru a imbunatati aspectul fabricii de zahar Agrana de langa orasul Roman. Ne-a venit ideea sa imbracam cladirea intr-un mesh vizibil de toti cei care vor circula pe drumul Roman-Bucuresti, fabrica fiind pozitionata pe marginea acestuia”, spune Sorin Soroceanu (Marketing Manager Agrana Romania).

Provocarea de a realiza o propunere grafica pentru mesh-ul care urma sa imbrace fatada fabricii Margaritar a fost promovata atat offline cat si online. Au fost plasate afise informative in centrele universitare importante din tara: Cluj, Iasi, Timisoara, Brasov, Bucuresti, fiind astfel targetati studentii facultatilor de arta si arhitectura. Online, proiectul a fost promovat cu ajutorul microsite-ului dedicat, dar si a unor site-uri de specialitate romanesti si din strainatate.

“Pornind de la suprafata imensa a meshului – peste 3.000 mp – noi am dezvoltat conceptul de spatiu de joaca si am invitat graficienii din Romania si din lume sa “se joace” si sa deseneze pe acest mesh “tot ce le bubuie mintea”. Desi sarcina a fost una complexa, implicarea participantilor a depasit asteptarile noastre nu numai din punct de vedere numeric, ci si din punct de vedere al calitatii executiilor grafice si al originalitatii lucrarilor inscrise in concurs. Ne bucuram ca am reusit sa implicam consumatorii Margaritar, si nu numai, intr-un mod relevant si emotional. Trebuie sa fie o experienta minunata sa-ti vezi creatia expusa pe o astfel de suprafata”, adauga Roxana Memetea (Managing Partner, Brandstalk Advertising).

Dupa prima selectie, din cele 515 propuneri creative inscrise au ramas in concurs 177 de lucrari aprobate dintre care au fost desemnati trei castigatori. Iata cum arata lucrarile lor:

Locul I: lucrarea "Sweet Urban Sugar"


Locul II: lucrarea "Vintage "


Locul III: lucrarea "Agrana Fantasy World"

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0