Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce schimbarile Google la capitolul Securitate sunt bune pentru publicitari

Tags: google, securitate, schimbari, publicitate

Daca sunteti utilizatori de servicii Google, inclusiv Gmail, motorul de cautare, aplicatia Calendar, YouTube si Google+, probabil ati primit saptamana aceasta o instiintare in care vi se explica cum gigantul IT fuzioneaza peste 70 de documente de securitate intr-unul singur, aducand schimbari majore practicilor de securitate.
Google va sti mult mai multe despre utilizatori sai si ce fac acestia pe web, deoarece compania a anuntat ca planuieste sa urmareasca activitatea acestora pe toate site-urile pe care le detine, inclusiv YouTube, Gmail si pagina motorului de cautare.
 
Google face deja, de ceva vreme, colectari de informatii asupra utilizatorilor sai, insa este pentru prima oara cand combina datele de la website-urile sale pentru a face un portret complet al acestora, noteaza delawareonline.com. In anuntul trimis, Google spune ca "Pe scurt, te vom trata ca pe un singur utilizator pentru toate produsele noastre, ceea ce va insemna o experienta Google mai simpla si ma intuitiva".
 
Desi utilizatorii sunt inca in dubiu daca vor mai reusi sa-si pastreze vreo urma de intimitate, exista lumina pentru cei care-si fac reclama via Google. Acestia isi vor putea targeta mai usor utilizatorii doriti, reclamele se vor converti mai usor in  vanzari, reducand publicitatea irelevanta.
 
De exemplu, YouTube-ul este un loc grozav de achizitionat spatiu publicitar, daca stii cu adevarat ce inseamna pay-per-click. Calitatea traficului poate sa nu fie la fel de buna ca in alte locuri, dar acesta este din plin. Daca Google plaseaza reclame pe baza a ceea ce oamenii au cautat sau au primit pe mail in ultimele zile, iata avantajul extraordinar.

Si invers, Google poate sa sugereze filmulete spre vizionare, pe baza activitatii anterioare pe YouTube. Reclamele pe Gmail sau pe alte site-uri, bazate pe filmuletele YouTube vizionate, le ofera si publicitarilor o sansa mai buna de targetare oportuna.

Schimbarile vor intra in vigoare incepand cu 1 martie.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0