Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

IKEA schimba fata metroului bucurestean

Tags: ikea, metrou, bucuresti, case de bilete, textile ikea, campanii ikea

Un detaliu colorat poate schimba o intreaga incapere si orice loc, indiferent cat de sters ori anost ar fi el. Iar cand vine vorba despre ornamente si infrumusetarea spatiilor, nimeni nu pare sa se priceapa mai bine decat IKEA.
Cu o vechime de cinci ani pe piata din Romania, IKEA incanta nu doar prin produsele sale, ci si prin modul in care se promoveaza. Daca recent compania a adus teatrul in magazinul sau din Bucuresti, organizand scenete menite sa puna in lumina structura noului sau catalog de produse, acum brandul vine cu alte mostre de publicitate neconventionala, atat de caracteristice brandului. Iar pentru asta a coborat la metrou, acolo unde cabinele vanzatorilor de cartele de metrou s-au transformat peste noapte.
 
Pentru a promova textilele din catalogul IKEA 2013 si pentru a demonstra ca acestea pot crea o atmosfera mai primitoare in orice incapere, brandul a decorat intr-un mod inedit locatiile in care se vand de cartele de metrou. Potrivit IQads, pana acum au fost decorate trei astfel de locatii, in statiile de la Universitate si Piata Romana.



 
Nu este insa pentru prima oara cand IKEA aduce confortul de acasa in spatii neconventionale. In urma cu doua luni, compania a deschis un lounge in cadrul aeroportului parizian Charles de Gaulle pentru ca pasagerii sa se poata relaxa intre doua zboruri.

 
De asemenea, o statie de autobuz din New York a fost transformata intr-un loc de astepare confortabil cu putina creativitate marca IKEA.

 
Apoi, la inceputul anului, la metroul din Paris, brandul a instalat un apartament si a chemat 4 locuitori ai orasului sa stea timp de o saptamana inauntru ca in propria casa.

 
In 2008, in Japonia, IKEA a decorat un intreg vagon cu canapele si textile cu ocazia deschiderii unui nou magazin.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0