Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

IKEA te ajuta sa dormi ca o printesa

Tags: ikea, campanie, facebook. printesa

IKEA isi promoveaza mobilierul printr-o varietate de abordari, de la crearea unor spatii confortabile cu canapele si dulapuri in statii de metrou pana la initierea unor discutii controversate, cum ar fi aceea care dezbate cine sunt mai dezordonati, femeile sau barbatii.
Brandul este hotarat sa ne ajute sa savuram fiecare minut pe care-l petrecem acasa, in bucatarie sau in living, dimineata sau seara. 
 
In aceasta ordine de idei, IKEA ruleaza acum campania "Snap a Napper” (Fura un pic de somn, tr.n.) care extine campania "Dormi ca o printesa" printr-un concurs pe Facebook, totul pentru scopul nobil al promovarii paturilor.
 
Competitia (care consta in incarcarea de poze in care prietenii sau rudele dorm) a fost lansata saptamana aceasta si este adresata celor care sunt cu adevarat interesati sa doarma noaptea bine pentru a nu mai atipi in cele mai nepotrivite locuri.
 



 
“Cunosti pe cineva care tinde sa adoarma atunci cand nu trebuie? Si sunt departe de a fi o reflexie a frumoasei adormite? Fa-i o poza si trimite-ne-o si noua. Puteti castiga amandoi tot ce va trebuie pentru a dormi ca o printesa”, spune brandul.
 
Pozele caraghioase cu persoane care atipesc vor fi incarcate pe pagina de Facebook UK a brandului. Finalistii vor trebui, bineinteles, sa adune cat mai multe like-uri posibile, votarea fiind deschisa pana pe 20 aprilie. IKEA va selecta un singur castigator care, impreuna cu "victima” sa, va intra in posesia unui pachet complet de somn de frumusete in valoare de 1.500 de lire sterline.
 
Campania ruleaza pe Facebook, platforma cheie in acest caz, si este promovata si pe alte site-uri social media, cum ar fi Vimeo si YouTube, prin intermediul unui spot promotional care-i conduce pe cei interesati pe pagina de FB. 
 
Puteti vedea mai jos spotul "Tired of nodding off?”.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0