Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Internetul nu se da in vant dupa noul logo al Yahoo

Tags: marketing, branding, logo, noul logo yahoo

Dupa ce a stat o luna intreaga tachinand internautii cu posibile modificari, Yahoo si-a dezvauit aseara noul logo care este... cam acelasi. Literele nu mai sunt saltarete si culoarea este mai inchisa. S-a mentinut semnul exclamarii de la sfarsit.
Verdictul presei americane a fost 'plictisitor' si s-a creat deja un curent pe Tumblr in cadrul caruia designeri amatori isi incearca mana, realizand logo-uri mult mai inspirate (sic!)
 
Matti Leshem, fondator si CEO ala agentiei de strategii de marketing Protagonist, a declarat ca Yahoo si-a irosit sansa de a crea un logo care sa reflecte calitatea aspirationala a companiei sub domnia Marissei Mayer.
 
'Brandu-ul este semnificatie, continut si este reprezentat prin logo. Oportunitatea ca Yahoo sa se reinventeze si sa-i arate consumatorului ca noul Yahoo are potential a fost teribil de irosita', a declarat el, citat de Business Insider.




 
Yahoo a dorit doar ca noul logo sa fie fantezist si sa reprezinte evolutia.  A trebuit sa renunte la vechiul logo din motive psihologice, pentru a sublinia faptul ca acum a pornit pe un nou drum, ca a renascut. Logo-ul original a fost unul foarte puternic, mai ales ca aminteste de perioada cand brandul domina lumea.
 
Noul logo este un pas inapou. Nu se diferentiaza si nu are caracter. Nu are personalitate. Poate ar fi putut alege un simplu Y!, caci multi specialisti IT, cand mentioneaza compania, fac aceasta prescurtare, deci factorul de recunoastere este acolo. Ceva atat de plat si generic nu poate atrage decat comentarii negative.
 
Voi ce credeti? 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0