Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Lectii de socializare de la Mitsubishi

Tags: mitsubishi, social media, marketing, facebook

Campania Mitsubishi "Temp Drive" introduce asa-numitele artifacte social media artifacts pentru a documenta testarea noului model din 2012, Outlander Sport. Artifactele (continut de marketing care bazat pe continutul generat de utilizatori) isi vor trai viata pe Timeline-ul brandului.
Campania are trei faze. Pe 16 aprilie a debutat cu un spot TV de 30 de secunde care le spune consumatorilor ca nu se poate experimenta la maximum posibilitatile noului Mitsubishi Outlander Sport intr-un test drive standard. Privitorii sunt apoi trimisi catre un hub online unde pot castiga o zi de condus masina si un inlocuitor care sa le ia locul la serviciu.
 
Si nu vorbim de un simplu inlocuitor. Mitsubishi are in arsenal un solist la opera, un DJ, un meteorolog, un bibliotecar si un fizician care abia asteapta sa se duca la munca in locul celor trei castigatori.
 
Prima faza va dura trei saptamani, timp in care vizitatorii hub-ului online pot alege din cele trei tipuri de masini, dar si inlocuitorul lor la birou.
 
Faza a doua va include noi spoturi TV care-i trimite pe oameni catre site, pentru a vedea cine a castigat. Aceasta este etapa introducerii artefactelor social media. Se va incerca folosirea cat mai creativa a Facebook Timeline, pentru a furniza povesti realistice, dar nu reale, despre cum poate fi o zi conducand un Mitsubishi.
 
Nathan Thompson, director de creatie la Possible Worldwide, agentia responsabila pentru continutul digital, explica: "Spunem povestea si o aratam prin intermediul artifactelor. Ii dam o infatisare de entertainment".

Ideea este sa nu se foloseasca continut de marketing profesional, ci sa fie incurajati cei 322 de mii de fani sa participe la experienta.
 
In faza a treia, vizitatorii site-ului vor putea vedea filmuletele in care apar castigatorii, dar si pe cele cu inlocuitorii lor. Faza concreta a inlocuirii al birou va avea loc la mijlocul lui mai.
 
Spoturile TV, hub-ul online si Facebook sunt cele trei canale media ale campaniei, alaturi de reclame pe Google TV si filmulete de promovare pe YouTube. 

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0