Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Monitorizare 3 in 1: Facebook, Twitter si YouTube la pachet

Tags: social backers, analytics pro, instrument, monitorizare social media, facebook, twitter, youtube

Social media n-ar inseamna mare lucru pentru publicitari, daca n-ar exista posibilitatea masurarii impactului sau. Toata lumea vorbeste in acest sens de ROI, dar pentru determinarea ROI-ului e nevoie de instrumente de masurare competente si comparabile.
In ideea de a oferi un astfel de instrument, compania americana Social Backers a lansat Analytics PRO. Serviciul este unic pe piata de profil intrucat permite, in cadrul aceleiasi platforme, monitorizarea a trei mari retele de socializare: Facebook, Twitter si YouTube.
 
Acest „pachet de vis”, cum a fost numit de catre producatori, ofera date complexe si importante despre activitatea brandurilor pe retelele Facebook, Twitter si YouTube, identificand postarile de mare impact, monitorizand engagementul si analizand trendurile. De asemenea, serviciul ofera posibilitatea de a monitoriza, compara si analiza performantelele unor campanii desfasurate in paralel pe toate cele trei mari retele sociale, dar si de a analiza performantele social media ale competitorilor.
 
Introdus ultimul in pachetul celor trei platforme monitorizare, instrumentul YouTube Analytics ofera informatii legate de numarul total de vizualizari, vizualizarile zilnice, timpul total de vizualizare, rata de vizualizare, rata de engagement a canalului, numarul de like-uri si dislike-uri. Astfel, pot fi idetificate cele mai virale clipuri video postate de catre branduri pe conturile lor. De asemenea, platforma socialbakers.com ofera acces la statisticile a peste 1,3 milioane de conturi de YouTube.
 
Potrivit datelor Socialbakers, cele mai vizualizate canale de brand pe YouTube la acest moment sunt Red Bull si Rovio Mobile.
 
Iata si o statistica a canalelor din 15 tari cu cel mai mare numar total de vizualizari ale videoclipurilor incarcate:

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0